Zum Hauptinhalt
Side panel
Course search
Schließen
Course search
Toggle search input
Deutsch (de_old)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Log in
Комп'ютерна графіка і мультимедіа та методика їх в ...
Course search
Schließen
Course search
Toggle search input
Вибір дисциплін
Einklappen
Ausklappen
Вибір дисциплін
Einklappen
Ausklappen
Обрати дисципліни
Статистика вибору дисциплін ВМУ
Результати вибору дисциплін
Open course index
Open block drawer
Home
Kurse
Факультети, кафедри
Математичний факультет
Кафедра комп'ютерних наук
Комп'ютерна графіка і мультимедіа та методика їх в...
Змістовий модуль 1. Основи комп’ютерної графіки
Як працювати з Mentimeter
Як працювати з Mentimeter
Abschlussbedingungen
Klicken Sie auf '
Як працювати з Mentimeter
', um die Ressource zu öffnen
Previous activity
ПР №2 Розробка засобів актуалізації опорних знань
Next activity
Як пацювати з Blooket
Direkt zu:
Direkt zu:
Силабус
Підручники
Корисні посилання
Методичні рекомендації з виконання практичних робіт
Система накопичення балів
Навчальна програма Інформатика для 10-11 класів (профільне навчання)
Оголошення
Календарне планування з розділу "Графіка\мультимедіа"
ПР №1 Проєктування методичного забезпечення уроку з комп'ютерної графіки
ПР №2 Розробка засобів актуалізації опорних знань
Як пацювати з Blooket
Векторний графічний редактор Іnkscape
ПР №3 Створення мультимедійного навчального середовища для реалізації технології «Flipped Classroom»
ПР №4 Розробка практичної роботи для учнів з теми "Створення листівки в Inkscape"
ПР №5 Розробка тематичної контрольної роботи з теми «Векторна графіка»
ПР №6 Розробка системи тестових завдань з теми «Растрова графіка»
Індивідуальне завдання на тему «Розробка методичного забезпечення для реалізації проєктів з анімації в STEMосвіті"
Підсумковий тест