Vai al contenuto principale
Pannello laterale
Course search
Chiudi
Course search
Attiva/disattiva input di ricerca
Italiano (it)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Login
Комп'ютерна графіка і мультимедіа та методика їх в ...
Course search
Chiudi
Course search
Attiva/disattiva input di ricerca
Вибір дисциплін
Minimizza
Espandi
Вибір дисциплін
Minimizza
Espandi
Обрати дисципліни
Статистика вибору дисциплін ВМУ
Результати вибору дисциплін
Apri indice del corso
Apri il cassetto del blocco
Home
Corsi
Факультети, кафедри
Математичний факультет
Кафедра комп'ютерних наук
Комп'ютерна графіка і мультимедіа та методика їх в...
Змістовий модуль 1. Основи комп’ютерної графіки
Як працювати з Mentimeter
Як працювати з Mentimeter
Aggregazione dei criteri
Per aprire la risorsa fai click su
Як працювати з Mentimeter
Attività precedente
ПР №2 Розробка засобів актуалізації опорних знань
Attività successiva
Як пацювати з Blooket
Vai a...
Vai a...
Силабус
Підручники
Корисні посилання
Методичні рекомендації з виконання практичних робіт
Система накопичення балів
Навчальна програма Інформатика для 10-11 класів (профільне навчання)
Оголошення
Календарне планування з розділу "Графіка\мультимедіа"
ПР №1 Проєктування методичного забезпечення уроку з комп'ютерної графіки
ПР №2 Розробка засобів актуалізації опорних знань
Як пацювати з Blooket
Векторний графічний редактор Іnkscape
ПР №3 Створення мультимедійного навчального середовища для реалізації технології «Flipped Classroom»
ПР №4 Розробка практичної роботи для учнів з теми "Створення листівки в Inkscape"
ПР №5 Розробка тематичної контрольної роботи з теми «Векторна графіка»
ПР №6 Розробка системи тестових завдань з теми «Растрова графіка»
Індивідуальне завдання на тему «Розробка методичного забезпечення для реалізації проєктів з анімації в STEMосвіті"
Підсумковий тест