Zum Hauptinhalt

Blöcke

Navigation überspringen

Navigation

  • Dashboard

    • Website-Start

    • Website

      • Meine Kurse

      • Schlagwörter

      • DateiІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • Link/URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • Link/URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • Link/URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • Link/URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • VerzeichnisНормативна база СЕЗН

      • Link/URLВідновлення пароля

      • DateiПам’ятка для користувача системи Moodle

      • DateiСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Meine Kurse

    • Kurse

      • Аспірантура

        • archive

        • Модуль 1 Сучасні технології навчання й викладання ...

        • Сучасні можливості моделювання при проєктуванні об...

        • Наукові основи підвищення ефективності об’єктів е...

        • Використання штучного інтелекту у професійній діял...

        • Управління підготовкою спортсменів в умовах цифров...

        • Еко-інжиніринг водного та теплового режиму агроеко...

        • Актуальні проблеми соціальної роботи

        • Педагогічна (асистентська) практика. Соціальна робота

        • Сучасні методи формування структури спеціальни...

        • Особистий, корпоративний та публічний тайм-мене...

        • Вибіркові дисципліни 051 Економіка Phd

        • Академічне письмо та академічна доброчесність (І рік)

          • Allgemeines

          • Змістовий модуль 1. Наукометрія та вибір наукового...

          • Змістовий модуль 2. Основні засади академічного пи...

          • Змістовий модуль 3. Сучаснi стандарти підготовки н...

            • AufgabeСамостійна робота 1: Складання анотації до власної...

            • AufgabeСамостійна робота 2: Складання бібліографічного сп...

            • DateiБібліографічні менеджери

            • DateiРЕКОМЕНДАЦІЇ Комітету з питань етики щодо припинен...

            • DateiПро використання джерел інформації, створених на т...

            • Link/URLПосилання на csl файл з ДСТУ 8302:2015 для бібіліо...

          • Змістовий модуль 4. Процедура подання рукопису та ...

          • Змістовий модуль 5. Академічна доброчесність: світ...

          • Змістовий модуль 6. Кейси порушень академічної доб...

          • Залікові завдання

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Факультети, кафедри

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Schließen
    Toggle search input
  • Deutsch ‎(de_old)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Академічне письмо та академічна доброчесність (І р ...

Schließen
Toggle search input
Вибір дисциплін Einklappen Ausklappen
Вибір дисциплін Einklappen Ausklappen
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Kurse
  3. Аспірантура
  4. Академічне письмо та академічна доброчесність (І рік)
  5. Змістовий модуль 3. Сучаснi стандарти підготовки н...
  6. Посилання на csl файл з ДСТУ 8302:2015 для бібіліо...

Посилання на csl файл з ДСТУ 8302:2015 для бібіліографічних менеджерів

Abschlussbedingungen

Потрібно скопіювати посилання (https://raw.githubusercontent.com/myshevchuk/dstu-csl/refs/heads/master/dstu-8302-2015.csl), зайти в Mendeley > View > Citation style > More stiles > Get more stiles > Download style, куди вставити це посилання та інсталювати. Далі із списку вибрати ДСТУ 8302:2015 нажати Use this style > Done

Klicken Sie auf 'Посилання на csl файл з ДСТУ 8302:2015 для бібіліографічних менеджерів', um die Ressource zu öffnen
Previous activity
Про використання джерел інформації, створених на території держави-агресора
Next activity
Самостійна робота 3: Створення профілю науковця у наукометричних базах даних та пошукових системах.
Data retention summary
Get the mobile app