Тема 2. Мотивація та складові ефективного навчання історії

Етап налаштування

Графік скмінару з 5 етапамиПропустити до поточних задач
Етап налаштування
Поточний етап
  • Інформація про завдання Семінар створено. Будь ласка, зачекайте поки він перейде в наступний етап.
Етап здачі робіт
Етап оцінювання
Етап оцінювання оцінок
Закрито
Опис

Проблеми для дискусії:

1.     Фактори процесу навчання та їх значення в історичній освіті.

2.     Види мотивації та чинники виникнення сталої пізнавальної мотивації:

2.1. Зміст навчання;

2.2. Організація діяльності на уроці;

2.3. Колективні форми роботи;

2.4. Оцінка навчальної діяльності.

3. Організація сприймання та уваги школярів під час викладу.

4. Прийоми запам'ятовування та застосування історичного матеріалу.

5. Роль особистості вчителя у навчальному процесі.

6. Прийоми та засоби забезпечення доброї дисципліни на уроці.

Індивідуальне практичне завдання:

Розробіть три прийоми мотивування школярів до вивчення історії на цікавих для Вас темах шкільної програми.

Ресурси:

1.     Курилів В. Методика викладання історії: Навч. посібник / В. Курилів. – Львів, Торонто: Світ, 2003. – 248 с. (розділи 4, 10).

2.     Подласый И. П. Педагогика. Новый курс: Учебник для студ. пед. вузов: В 2 кн. / И. П. Подласый – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1999. – Кн. 1: Общие основы. Процесс обучения. – С. 343-352.

3.     Такман Б. В. Педагогическая психология: от теории к практике / Такман Б. В. ; [пер. с англ.]. – М. : Прогресс, 2002. – С. 407-411.

Терно С. Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти / С. О. Терно. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 268 с. (розділи 2, 3).