Тема 2. Мотивація та складові ефективного навчання історії

Setup phase

Workshop timeline with 5 phasesSkip to current tasks
Setup phase
Current phase
  • Task info The workshop is currently being set up. Please wait until it is switched to the next phase.
Submission phase
Assessment phase
Grading evaluation phase
Closed
Description

Проблеми для дискусії:

1.     Фактори процесу навчання та їх значення в історичній освіті.

2.     Види мотивації та чинники виникнення сталої пізнавальної мотивації:

2.1. Зміст навчання;

2.2. Організація діяльності на уроці;

2.3. Колективні форми роботи;

2.4. Оцінка навчальної діяльності.

3. Організація сприймання та уваги школярів під час викладу.

4. Прийоми запам'ятовування та застосування історичного матеріалу.

5. Роль особистості вчителя у навчальному процесі.

6. Прийоми та засоби забезпечення доброї дисципліни на уроці.

Індивідуальне практичне завдання:

Розробіть три прийоми мотивування школярів до вивчення історії на цікавих для Вас темах шкільної програми.

Ресурси:

1.     Курилів В. Методика викладання історії: Навч. посібник / В. Курилів. – Львів, Торонто: Світ, 2003. – 248 с. (розділи 4, 10).

2.     Подласый И. П. Педагогика. Новый курс: Учебник для студ. пед. вузов: В 2 кн. / И. П. Подласый – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1999. – Кн. 1: Общие основы. Процесс обучения. – С. 343-352.

3.     Такман Б. В. Педагогическая психология: от теории к практике / Такман Б. В. ; [пер. с англ.]. – М. : Прогресс, 2002. – С. 407-411.

Терно С. Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти / С. О. Терно. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 268 с. (розділи 2, 3).