Тема 3. Розвиток особистості учня в історичній освіті

Етап налаштування

Графік скмінару з 5 етапамиПропустити до поточних задач
Етап налаштування
Поточний етап
  • Інформація про завдання Семінар створено. Будь ласка, зачекайте поки він перейде в наступний етап.
Етап здачі робіт
Етап оцінювання
Етап оцінювання оцінок
Закрито
Опис

Проблеми для дискусії:

1.     Психічний (розумовий) розвиток особистості: умови та засоби.

2.     Інтелектуальний розвиток: організація та засоби.

3.     Моральний розвиток: методи, прийоми, технології.

4.     Розвиток творчих здібностей: умови та техніки.

5.     Розвивальне навчання історії.

6.     Проблемне навчання історії.

Індивідуальне практичне завдання:

Розробіть завдання, спрямовані на розумовий, інтелектуальний та творчий розвиток особистості школярів.

Ресурси:

1.    Булда А. А. Розвиток творчих здібностей старшокласників у процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін : навч.-метод. посіб. / А. А. Булда, М. М. Роговенко. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2006. – 236 с.

2.    Давыдов В. В. О понятии развивающего обучения / Давыдов В. В. // Педагогика. – 1995. – № 1. – С. 29-39.

3.    Ильенков Э. В. Философия и культура / Ильенков Э. В. – М. : Политиздат, 1991. – 464 с. (розділи I; V).

4.    Лернер И. Я. Развивающее обучение с дидактических позиций / Лернер И. Я. // Педагогика. – 1996. – № 2. – С. 7-11.

5.    Мелхорн Г., Мелхорн Х. Гениями не рождаются: Общество и способности человека: Кн. для учителя: Пер. с нем. / Мелхорн Г., Мелхорн Х. – М. : Просвещение, 1989. – 160 с. (С. 13-52).

6.    Терно С. О. Роль критичного мислення у громадянському вихованні на уроках історії / Терно С. О. // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету, 2013, вип. XXXV. – С. 374-382.

7.    Селевко Г. К. Современные образовательные технологии / Селевко Г. К. – М. : Народное образование, 1998. – 256 с.