Тема 3. Розвиток особистості учня в історичній освіті
Етап налаштування
- Етап налаштуванняПоточний етап
- Інформація про завдання Семінар створено. Будь ласка, зачекайте поки він перейде в наступний етап.
- Етап здачі робіт
- Етап оцінювання
- Етап оцінювання оцінок
- Закрито
Проблеми для дискусії:
1. Психічний (розумовий) розвиток особистості: умови та засоби.
2. Інтелектуальний розвиток: організація та засоби.
3. Моральний розвиток: методи, прийоми, технології.
4. Розвиток творчих здібностей: умови та техніки.
5. Розвивальне навчання історії.
6. Проблемне навчання історії.
Індивідуальне практичне завдання:
Розробіть завдання, спрямовані на розумовий, інтелектуальний та творчий розвиток особистості школярів.
Ресурси:
1. Булда А. А. Розвиток творчих здібностей старшокласників у процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін : навч.-метод. посіб. / А. А. Булда, М. М. Роговенко. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2006. – 236 с.
2. Давыдов В. В. О понятии развивающего обучения / Давыдов В. В. // Педагогика. – 1995. – № 1. – С. 29-39.
3. Ильенков Э. В. Философия и культура / Ильенков Э. В. – М. : Политиздат, 1991. – 464 с. (розділи I; V).
4. Лернер И. Я. Развивающее обучение с дидактических позиций / Лернер И. Я. // Педагогика. – 1996. – № 2. – С. 7-11.
5. Мелхорн Г., Мелхорн Х. Гениями не рождаются: Общество и способности человека: Кн. для учителя: Пер. с нем. / Мелхорн Г., Мелхорн Х. – М. : Просвещение, 1989. – 160 с. (С. 13-52).
6. Терно С. О. Роль критичного мислення у громадянському вихованні на уроках історії / Терно С. О. // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету, 2013, вип. XXXV. – С. 374-382.
7. Селевко Г. К. Современные образовательные технологии / Селевко Г. К. – М. : Народное образование, 1998. – 256 с.