Тема 3. Розвиток особистості учня в історичній освіті

Setup phase

Workshop timeline with 5 phasesSkip to current tasks
Setup phase
Current phase
  • Task info The workshop is currently being set up. Please wait until it is switched to the next phase.
Submission phase
Assessment phase
Grading evaluation phase
Closed
Description

Проблеми для дискусії:

1.     Психічний (розумовий) розвиток особистості: умови та засоби.

2.     Інтелектуальний розвиток: організація та засоби.

3.     Моральний розвиток: методи, прийоми, технології.

4.     Розвиток творчих здібностей: умови та техніки.

5.     Розвивальне навчання історії.

6.     Проблемне навчання історії.

Індивідуальне практичне завдання:

Розробіть завдання, спрямовані на розумовий, інтелектуальний та творчий розвиток особистості школярів.

Ресурси:

1.    Булда А. А. Розвиток творчих здібностей старшокласників у процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін : навч.-метод. посіб. / А. А. Булда, М. М. Роговенко. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2006. – 236 с.

2.    Давыдов В. В. О понятии развивающего обучения / Давыдов В. В. // Педагогика. – 1995. – № 1. – С. 29-39.

3.    Ильенков Э. В. Философия и культура / Ильенков Э. В. – М. : Политиздат, 1991. – 464 с. (розділи I; V).

4.    Лернер И. Я. Развивающее обучение с дидактических позиций / Лернер И. Я. // Педагогика. – 1996. – № 2. – С. 7-11.

5.    Мелхорн Г., Мелхорн Х. Гениями не рождаются: Общество и способности человека: Кн. для учителя: Пер. с нем. / Мелхорн Г., Мелхорн Х. – М. : Просвещение, 1989. – 160 с. (С. 13-52).

6.    Терно С. О. Роль критичного мислення у громадянському вихованні на уроках історії / Терно С. О. // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету, 2013, вип. XXXV. – С. 374-382.

7.    Селевко Г. К. Современные образовательные технологии / Селевко Г. К. – М. : Народное образование, 1998. – 256 с.