Тема 6. Історія методичної науки в Україні та Європі
Етап налаштування
- Етап налаштуванняПоточний етап
- Інформація про завдання Семінар створено. Будь ласка, зачекайте поки він перейде в наступний етап.
- Етап здачі робіт
- Етап оцінювання
- Етап оцінювання оцінок
- Закрито
Проблеми для дискусії:
1. Методика навчання історії в Україні в ХVIII – першій половині XIX ст.
2. Методична думка в Україні в другій половині ХІХ ст.
3. Стан методичної науки в Україні на початку ХХ ст.
4. Теорія та методика навчання історії в УРСР.
5. Теорія та методика навчання історії в Європі у ХХ ст.: дослідження Ради Європи.
6. Рекомендації Ради Європи щодо викладання історії у ХХІ ст.
Індивідуальне практичне завдання:
Напишіть есе-розмірковування на тему: "Як зробити вивчення історії в українській школі цікавим, корисним та захоплюючим?"
Ресурси:
1. Council of Europe. History Teaching Website. – Режим доступу: http://www.coe.int/t/dg4/education/historyteaching/
2. Демиденко В. К. Психологічні основи засвоєння історії учнями В. К. Демиденко – К. : Радянська школа, 1970. – 127 с.
3. Рекомендація Rec (2001) 15 про викладання історії в двадцять першому столітті в Європі http://www.coe.int/t/dg4/education/historyteaching/Source/Results/AdoptedTexts/Rec(2001)15_uk.pdf
4. Ресурси офіційного сайту Ради Європи. – Режим доступу: https://edoc.coe.int/en/
5. Терно С. О. Розвиток критичного мислення старшокласників у процесі навчання історії / С. О. Терно. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2011. – 275 с. (пункт 1.1.).