Тема 8. Види і форми навчання історії

Етап налаштування

Графік скмінару з 5 етапамиПропустити до поточних задач
Етап налаштування
Поточний етап
  • Інформація про завдання Семінар створено. Будь ласка, зачекайте поки він перейде в наступний етап.
Етап здачі робіт
Етап оцінювання
Етап оцінювання оцінок
Закрито
Опис

Проблеми для дискусії:

1.       Види та форми навчання історії (класно-урочна форма, типи уроків).

2.       Підготовка до уроку та оформлення плану-конспекту.

3.       Педагогічний аналіз уроку.

4.       Нестандартні форми навчання:

а) інтерактивне навчання;

б) кооперативне навчання;

в) ігрові технології;

г) практичне заняття (лабораторно-практична робота);

д) позакласна та краєзнавча робота (екскурсії, гуртки тощо).

Індивідуальне практичне завдання:

Складіть план-конспект уроку на цікаву для Вас тему шкільної програми.

Ресурси:

1.     Желіба О. В. Урок історії: спроба відповіді на виклики сьогодення  / О. Желіба // Історія в рідній школі. – 2015. – № 4. – С. 15-18.

2.     Курилів В. Методика викладання історії: Навч. посібник / В. Курилів. – Львів, Торонто: Світ, 2003. – 248 с. (розділи 5-8).

3.     Мельник Л. Г. Методика викладання історії в середній школі / Л. Г. Мельник – К. : Вища школа, 1974. – 222 с.

4.     Мисан В. О. Сучасний урок історії: навчально-методичний посібник / Віктор Мисан. – К. : Шк. Світ, 2010. – 120 с.

5.     Подласый И. П. Педагогика. Новый курс: Учебник для студ. пед. вузов: В 2 кн. / И. П. Подласый – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1999. – Кн. 1: Общие основы. Процесс обучения. – С. 511-542.

6.     Структура уроків різних типів. Реферат // osvita.ua. – 13.01.2011. – Режим доступу: http://osvita.ua/vnz/reports/pedagog/14094/