Тема 8. Види і форми навчання історії
Етап налаштування
- Етап налаштуванняПоточний етап
- Інформація про завдання Семінар створено. Будь ласка, зачекайте поки він перейде в наступний етап.
- Етап здачі робіт
- Етап оцінювання
- Етап оцінювання оцінок
- Закрито
Проблеми для дискусії:
1. Види та форми навчання історії (класно-урочна форма, типи уроків).
2. Підготовка до уроку та оформлення плану-конспекту.
3. Педагогічний аналіз уроку.
4. Нестандартні форми навчання:
а) інтерактивне навчання;
б) кооперативне навчання;
в) ігрові технології;
г) практичне заняття (лабораторно-практична робота);
д) позакласна та краєзнавча робота (екскурсії, гуртки тощо).
Індивідуальне практичне завдання:
Складіть план-конспект уроку на цікаву для Вас тему шкільної програми.
Ресурси:
1. Желіба О. В. Урок історії: спроба відповіді на виклики сьогодення / О. Желіба // Історія в рідній школі. – 2015. – № 4. – С. 15-18.
2. Курилів В. Методика викладання історії: Навч. посібник / В. Курилів. – Львів, Торонто: Світ, 2003. – 248 с. (розділи 5-8).
3. Мельник Л. Г. Методика викладання історії в середній школі / Л. Г. Мельник – К. : Вища школа, 1974. – 222 с.
4. Мисан В. О. Сучасний урок історії: навчально-методичний посібник / Віктор Мисан. – К. : Шк. Світ, 2010. – 120 с.
5. Подласый И. П. Педагогика. Новый курс: Учебник для студ. пед. вузов: В 2 кн. / И. П. Подласый – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1999. – Кн. 1: Общие основы. Процесс обучения. – С. 511-542.
6. Структура уроків різних типів. Реферат // osvita.ua. – 13.01.2011. – Режим доступу: http://osvita.ua/vnz/reports/pedagog/14094/