Тема 12. Діагностика навчання
Етап налаштування
- Етап налаштуванняПоточний етап
- Інформація про завдання Семінар створено. Будь ласка, зачекайте поки він перейде в наступний етап.
- Етап здачі робіт
- Етап оцінювання
- Етап оцінювання оцінок
- Закрито
Проблеми для дискусії:
1. Педагогічна діагностика: стан і перспективи.
2. Принципи та етапи діагностики.
3. Форми діагностичних заходів: усна, письмова, тестування.
4. Форми і критерії оцінки.
5. Методика проведення діагностичних заходів.
6. Методика розроблення й використання діагностичних матеріалів.
Індивідуальне практичне завдання:
Розробіть діагностичні матеріали з цікавої для Вас теми шкільної програми.
Ресурси:
1. Анастази А. Психологическое тестирование / Анастази А., Урбина С. – СПб. : Питер, 2001. – 688 с.
2. Ингенкамп К. Педагогическая диагностика / К. Ингенкамп ; Пер. с нем. – М. : Педагогика, 1991. – 238 с.
3. Курилів В. Методика викладання історії: Навч. посібник / В. Курилів. – Львів, Торонто: Світ, 2003. – 248 с. (розділ 9).
Терно С. Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти / С. О. Терно. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 268 с. (розділ 6).