Загальне
Викладач:
Викладач:Калюжна Юлія Вікторівна, к.е.н.,доцент Кафедра: Кафедра управління персоналом і маркетингу.
69063, м. Запоріжжя, просп. Соборний, 74 (V корп., к. 218-а) E-mail: upim_znu@ukr.net Телефон: (061) 228-76-25 Інші засоби зв’язку: електронна пошта kalyuzhnaya.ju@gmail.com
Кафедра: фінансів, банківської справи та страхування, 5й корп. ЗНУ, ауд. 114 (1й поверх)
Email: i_yu_kisileva@ukr.net
Телефон: (061) 228-76-24 (кафедра), (061) 228-76-13; (061) 228-76-49; (061) 228-76-37 (деканат)
Метою курсу “Стратегічний маркетинг на міжнародних ринках ” є придбання теоретичних знань і практичних навичок щодо стратегічного аналізу умов конкуренції, оцінки перспектив конкурентного ринку, методології і методики обґрунтування, вибору оптимально ефективних глобальних і функціональних стратегій маркетингу, спрямованих на досягнення стратегічних маркетингових цілей підприємства з урахуванням ринкових вимог і його можливостей.
Завдання вивчення дисципліни полягає у:
- процедурі здійснення систематичного і постійного аналізу потреб і вимог ключових груп споживачів з метою обґрунтування маркетингових стратегій вибору цільового ринку і стратегій позиціонування товарів;
- порядку уточнення місії підприємства і визначення маркетингових цілей;
- оцінці споживчої цінності товару як ключового фактору стратегічного маркетингу;
- методології та інструментарію маркетингового аналізу стратегічних позицій підприємства;
- розробці концепцій ефективних товарів і послуг, що дозволять підприємству обслуговувати обрані групи споживачів краще, ніж конкуренти, і забезпечувати підприємству стійкі конкурентні переваги на міжнародному ринку;
- забезпеченні збалансованої структури товарного портфелю підприємства;
- розробці конкурентних міжнародних маркетингових стратегій;
- прийнятті стратегічних рішень щодо товарної, збутової, цінової і комунікативної міжнародної політики підприємства;
- оцінці ефективності маркетингових стратегій та методології вибору з можливих альтернатив оптимальної стратегії;
- інтегруванні діяльності всіх структурних підрозділів і служб підприємства в області ефективного управління його конкурентоспроможністю на міжнародних ринках в довгостроковій перспективі.