Опис курсу
Багатоканальний маркетинг на Інтернет ринку
Метою вивчення дисципліти є Формування у студентів сукупності знань в області теорії і практики
інтернет-маркетингу та автоматизації багатоканального маркетингу; отримання ними умінь і
навичок самостійної розробки програм інтернет-маркетингу, оволодінні
необхідним навичкам роботи з базами даних, програмами, що забезпечують
роботу користувачів в комп'ютерних мережах, а також зі спеціалізованими
інформаційними технологіями та системами в економічній сфері інтернет
маркетингу.
Створення теоретичної та практичної основи для економікоматематичного дослідження ринку інформаційних послуг в мережі Інтернет.
Інтернет-маркетинг дає студентам знання про закономірності розвитку
економіки, а також практичні навички прикладних економіко-математичних
методів для дослідження ринку в мережі Інтернет.
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
забезпечити студентів необхідними знаннями в галузі планування маркетингової діяльності в мережі Інтернет;
формувати вмінь і навичок використання інструментів інтернетмаркетингу при веденні підприємницької діяльності;
навчити студентів застосовувати сучасні програмні продукти, інформаційні системи і технології в своїй професійній діяльності;
сформувати розуміння та усвідомлення студентами Інтернету як засобу комунікації в сфері масових інтеграційних систем;
ознайомити студентів із можливостями, ключовими технологіями комунікаційної роботи в Інтернеті в контексті завдань, які стоять перед фахівцем з реклами та зв'язків із громадськістю;
навчити студентів базовим навичкам комунікаційної роботи в Інтернеті;
сформувати вміння та навички роботи з пошуковими системами;
вивчити основні види реклами та PR-діяльності в Інтернеті;
ознайомити студентів з написаннями та специфікою електронних видань та публікацій;
сформувати в студентів розуміння прикладних комунікаційних інструментів Інтернету.
У результаті вивчення дисципліни студент зможе: