Комунікації у цифровому маркетингу
Набуття студентами теоретичними засадами курсу дозволить сформувати у студентів базові знання інструментів, методів та принципів Інтернет-маркетингу й Інтернет-комунікацій.
Мета курсу – є набуття у майбутніх бакалаврів теоретичних та практичних навичок, а також сформувати знання та навичок формування маркетингової комунікаційної політики сучасних підприємств, організацій, а також використання ними інструментів маркетингових комунікацій у професійній діяльності.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
Набування студентами компетенцій:
ЗК4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
ЗК7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
СК7. Здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів.
СК11. Здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків.
Забезпечення програмних результатів навчання (ПРН) відповідним компонентам:
ПРН1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.
ПРН2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.
ПРН4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
ПРН6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності.