Анотація дисципліни
Міжнародний маркетинг є дисципліною вибіркової складової навчального плану, циклу дисциплін, які формують професійні компетентності.
Метою дисципліни «Міжнародний маркетинг» є формування у студентів теоретичних і
практичних знань у сфері ведення міжнародної маркетингової діяльності, розробки та впровадження міжнародних маркетингових планів та стратегій, проведення міжнародних ринкових
досліджень та формування товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємств, необхідних для
досліджень та формування товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємств, необхідних для
досягнення комерційних цілей у міжнародному бізнесі.
Предметом вивчення дисципліни є сукупність принципів комплексного системного управління міжнародною маркетинговою діяльністю на підприємстві та реалізація основних
функцій маркетингу у міжнародному бізнесі.
Маркетингова політика - це план, що орієнтується на основну ідею або на певні величини і встановлює основні рамки поведінки, а також описує необхідні оперативні дії.