Мета та завдання навчальної дисципліни
Метою викладання навчальної дисципліни «Історія реклами та ПР» є сформувати у майбутніх фахівців систематизоване й емпірично аргументоване уявлення про історичне становлення рекламної діяльності та ПР в культурі, передумови їх виникнення; про соціально-психологічні, економічні, культурологічні, етико-естетичні складові процесу, а також акцентувати увагу на своєрідності розвитку реклами та ПР як видів масової комунікації в різних суспільно-історичних умовах Західної Європи, США, України.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Історія реклами та ПР» є: навчити майбутніх фахівців з’ясовувати причинно-наслідковий зв’язок виникнення, становлення, формування рекламних та ПР комунікацій в залежності від геополітичного контексту еволюційних змін та типологічні риси, притаманні комунікативній діяльності в різних країнах і регіонах у різні епохи.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- історію зародження, становлення реклами та ПР;
- основні тенденції формування рекламних та ПР технологій;
- методи та прийоми реклами і ПР як комунікації в ретроспективному дискурсі;
- історико-суспільні особливості формування „національних шкіл” реклами та ПР, їх політико-соціальну обумовленість, основні постаті, що
зробили посутній внесок і концептуально вплинули на процес становлення комунікативних систем;
- сучасний стан розвитку реклами в Україні, його суттєві здобутки недоліки, шляхи усунення останніх та виходу із кризових ситуацій, спираючись на науково-теоретичний і практичний досвід зарубіжних держав.
вміти:
- проаналізувати еволюцію реклами та ПР з моменту виникнення до сьогодення;
- вказати джерела сучасних принципів і методів рекламної та ПР діяльності, а також специфіку формування рекламних та ПР технологій;
- охарактеризувати розвиток реклами та ПР в контексті політичних, економічних, соціальних, правових і культурних перетворень;
- враховуючи національні традиції еволюційних процесів, здійснювати типологічний аналіз рекламних та ПР комунікацій на діахронічному і синхронічному рівнях, робити узагальнюючі висновки;
- користуватися при історико-аналітичних дослідженнях сучасним понятійним (термінологічним) і методичним інструментарієм, що є набутком як української, так зарубіжної науки.
- Docente: Ковпак Вікторія Анатоліївна