Соціальні мережі і маркетингові комунікації враховуючі сучасні умови діяльності підприємств є ефективним каналом збуду та розвику бізнесу. Маркетингові комунікації є однією з важливих складових комплексу маркетингу, в умовах ринкової економіки підвищується обсяг інформації, зростає її необхідність, значущість, цінність для кожного суб'єкта ринкових взаємовідносин. Нові медіа спричинили появу нових типів діяльності контексної чи таргетованої реклами, соціального медіа маркетингу, SEO – оптимізації, необхідність використання e-mail маркетингу, youtube канала, а також акаунтів (торгових сторінок) у соціальних мережах, адже вони стали сучасною платформою для бізнесу та ефективного просування товарів і послуг. 

Дисципліна спрямована на опанування соціального медіа маркетингу, що є необхідним для створення контенту та просування індивіда, продукту чи організації у соціальних мережах та за допомогою сучасних комунікацій.

Саме маркетингові комунікації та маркетинг соціальних мереж забезпечують надання інформації сьогодні. Ефективні маркетингові комунікації дозволяють: надати споживачеві необхідні знання про товар, умови його реалізації, переваги в пропозиції в порівнянні з конкурентами тощо. Але одним із більш важливих завдань є створення атмосфери взаємодовіри і взаємоповаги між партнерами господарчої угоди, взаєморозуміння, доброзичливості. Грамотне використання маркетингових комунікацій веде до підвищення ефективності діяльності підприємств, сприяє переходу до цивілізованих форм організації тривалих партнерських відносин.

Метою дисципліни є опанування студентами соціального медіа маркетингу з метою використання у своїй майбутній професійній діяльності. Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:

-                   визначення сучасних комунікацій та особливості впровадження їх у маркетинг;

-                   вивчення особливостей різних соціальних мереж та розробка проекту просування продукту в цих мережах;

-                   опанування плантих та безкоштовних методів просування через соц.мережі;

-                   вивчення особливостей поведінки користувачів соціальних медіа та пошуку цільової аудиторії;

-                   навчитися налаштовувати таргетову рекламу у рекламному кабінеті Фейсбук;

-                   побудова воронки продажів для розробка ефективного комплексу маркетингових заходів.

 Об'єктом навчальної дисципліни є система комунікацій та соціальні мережі.

Предметом навчальної дисципліни є управління комунікаціями у соціальних мережах. Вивчення даної навчальної дисципліни студент розпочинає, прослухавши більшість навчальних дисциплін гуманітарного та професійного циклів. Теоретико-методологічною базою вивчення цієї дисципліни є такі навчальні дисципліни, як: "Маркетинг", "Менеджмент". У свою чергу, знання з даної дисципліни забезпечують успішне виконання тренінгів, міждисциплінарних комплексних курсових робіт, дипломної роботи.

У процесі навчання студенти отримують необхідні знання під час лекційних занять.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

вміти: визначити цільову аудиторію, завдання та комунікативну стратегію у соціальних мережах; налаштовувати таргет-рекламу, наповнення контенту у соц.мережах, будувати воронку продажів; розробляти комплекс маркетингових заходів; розробити програму просування для певного продукту, компанії у соціальних мережах; провести моніторинг соціальних мереж; оцінити ефективність рекламних та PR заходів у соціальних мережах; здобувати маркетингову інформацію із зовнішніх та внутрішніх джерел; проаналізувати сучасні методи комунікацій, та визначити їх переваги і недоліки.

знати: основи маркетингу, особливості різних соціальних медіа та специфіку побудови комунікаційної стратегії для кожної з них; понятійний та категорійний апарат щодо маркетингових комунікацій та маркетингу соціальних мереж; основні принципи та відмінності маркетингової інформації; технологію просування товару, продукту, персони у соціальних медіа.


Кредити: 4
Семестр: 224