Структура за темами

  • Загальне

    МЕТА Вивчення навчальної дисципліни передбачає досягнення такого кваліфікаційного рівня підготовки студента, за якого він повинен: знати  що таке соціальна мережа, які є соціальні мережі, які функції вони виконують, що таке контент-маркетинг, що означає управляти контенктом;  переваги роботи в соціальній мережі, мета контенту;  інтереси бізнесу і можливості його розвитку в соціальних мережах за допомогою контенту;  основні соціальні мережі, в яких можна ефективно побудувати бізнес; способи просування в соціальних мережах;  критичні помилки контенту, яких можна припуститись при просуванні в соціальних мережах;  формули продажного копірайтингу; уміти володіти інструментами соціальних мереж; створювати стратегії просування в соціальних мережах;визначати головні завдання просування бренду; вибирати майданчики в соціальних мережах для просування бізнесу, на яких сконцентровані потенційні клієнти; дизайнт контенту, формувати креативи для просування бізнесу та візуал; визначати особливості поведінки цільової аудиторії;  організовувати ефективні рекламні кампанії в соціальних мережах;  писати продажні пости для контенту; обробляти статистику Instagram-сторінки.

    Метою дисципліни є опанування студентами маркетингу соціальних мереж з метою використання у своїй майбутній професійній діяльності. Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:

    -                   цифровізація бізнесу у соціальні мережі, формування контенту;

    -                   вивчення особливостей створення візуалу та креативів;

    -                   розуміння параметрів, що чинять вплив на просування бренду соціальних мережах;

    -                   вивчення особливостей поведінки користувачів соціальних медіа;

    -                   проведення аналізу сучасних комунікацій та соціальних мереж для розробки ефективного комплексу маркетингових заходів.

     Об'єктом навчальної дисципліни є система комунікацій та соціальні мережі.

    Предметом навчальної дисципліни є управління комунікаціями у соціальних мережах. У свою чергу, знання з даної дисципліни забезпечують успішне виконання проміжних змістовних модулів, підсумкового контролю та кваліфікаційної роботи.

    У процесі навчання студенти отримують необхідні знання під час лекційних та практичних занять.

    У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

    знати: основи маркетингу, особливості оформлення контенту, особливості  соціальних медіа; понятійний та категорійний апарат щодо маркетингових комунікацій та маркетингу соціальних мереж; основні принципи та відмінності маркетингової інформації; особливості просування бренду, продукту  у соціальних мережах;

    вміти: визначити цільову аудиторію, завдання та комунікативну стратегію у соціальних мережах; розробляти комплекс маркетингових заходів; розробити програму просування для певного бренду, компанії у соціальних мережах; формувати вектори контенту для наповнення сторінок соціальних мережах; провести аудит соціальних мереж; будувати воронку продажів, аналізувати методи просування  та визначити їх переваги і недоліки.


  • Створення електронного тіла бізнеса

    • Формування контенту

      • Цільова аудиторія

        • SMM просування