Метою викладання навчальної дисципліни «Теорія масової інформації» є дати студентам базові теоретичні знання для розуміння природи масової інформації й практичні навички для вимірювання й оцінювання різних її властивостей під час створення, збереження, передачі, відтворення тощо.
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
- ознайомити студентів з основними принципами і типологічними концепціями природи інформації, підходами до її аналізу, типологією та поняттям «масова інформація»;
- навчити студентів розуміти види, рівні та форми існування масової інформації, її властивості, залежність функціонування від політичного та економічного поля, особливостями її соціально-регулюючої ролі.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягти таких результатів навчання (компетентностей):
- на практиці застосовувати набуті теоретичні знання;
- правильно виявляти можливі викривлення інформаційних потоків;
- розуміти залежність функціонування масовоінформаційних потоків від інформаційних потреб суспільства;
- вміти аналізувати властивості інформаційних потоків (якість, кількість, новизну тощо) та знати способи підвищення інформативності медійних текстів;
- вдало використовувати набуті знання при творенні власних текстів.
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
- ознайомити студентів з основними принципами і типологічними концепціями природи інформації, підходами до її аналізу, типологією та поняттям «масова інформація»;
- навчити студентів розуміти види, рівні та форми існування масової інформації, її властивості, залежність функціонування від політичного та економічного поля, особливостями її соціально-регулюючої ролі.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягти таких результатів навчання (компетентностей):
- на практиці застосовувати набуті теоретичні знання;
- правильно виявляти можливі викривлення інформаційних потоків;
- розуміти залежність функціонування масовоінформаційних потоків від інформаційних потреб суспільства;
- вміти аналізувати властивості інформаційних потоків (якість, кількість, новизну тощо) та знати способи підвищення інформативності медійних текстів;
- вдало використовувати набуті знання при творенні власних текстів.
- Учитель: Тяпкіна Наталія Іванівна
- Асистент із правами викладача: Плеханова Тетяна Миколаївна
Кредити: 4
Семестр: 124