Метою вивчення навчальної дисципліни «Реклама і стимулювання збуту» є засвоєння студентами базових знань з питань теорії та практики рекламної діяльності та набуття практичних навичок щодо використання засобів стимулювання збуту продукції підприємства, розробки рекламної кампанії та оволодіння методиками оцінювання її ефективності.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Реклама і стимулювання збуту» є: ознайомитися із сутністю реклами та заходами стимулювання збуту продукції; ознайомитися із тенденціями розвитку рекламної діяльності підприємств різних галузей; ознайомитися із правовими аспектами рекламної діяльності підприємства; набути вмінь щодо розробки рекламної кампанії підприємства; навчитися використовувати засоби стимулювання збуту продукції підприємства; виробити навички розробки програми стимулювання збуту продукції, здійснення оцінки ефективності рекламної діяльності, результатів застосування різних каналів поширення реклами; заходів зі стимулювання збуту продукції.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ

СК11. Здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків.

СК12. Здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу.

ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.

ПРН 7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.

Міждисциплінарні зв’язки.

Відповідно до структурно-логічної схеми освітньо-професійної програми «Маркетинг» курс «Реклама і стимулювання збуту» тематично пов'язаний з дисципліною «Маркетинг», у процесі вивчення якої студенти отримують знання щодо основних економічних категорій у маркетинговій діяльності на підприємстві, системи засобів та інструментів маркетингу, його основних функцій, принципів та завдань.

Відповідно до структурно-логічної схеми освітньо-професійної програми «Маркетинг» знання з даної дисципліни забезпечують основу для вивчення такої навчальної дисципліни «Маркетингова товарна політика» (за рахунок формування теоретичних і практичних знань стосовно вивчення засобів стимулювання збуту продукції підприємства), «Управління проектами в маркетинговій діяльності» (за рахунок формування теоретичних і практичних знань стосовно вивчення тенденцій розвитку рекламної діяльності підприємств різних галузей, правових аспектів рекламної діяльності підприємства).


Кредити: 4
Семестр: 224