Усе більшої ваги набуває несприятлива тенденція поширення порушень здоров’я як у світі в цілому, так і в Україні зокрема, зумовлює необхідність розв’язання проблем доступності освіти для учнів з особливими потребами, адже повноцінне життя в суспільстві таких людей неможливе без здобуття якісної освіти і професійної самореалізації. Навчання учнів з особливими потребами здійснюється за допомогою спеціальних методів, способів і в умовах, які максимально сприяють засвоєнню знань і соціальному розвитку. Однак існує велика кількість перепон у процесі інклюзивної освіти. Однією з таких є відсутність психолого-педагогічного супроводу та не підготовленість сучасних педагогів до успішної взаємодії з дітьми та молоддю з особливими потребами у навчально-виховному процесі.
- Teacher: Клопота Євгеній Анатолійович
- Асистент із правами викладача: Гладиш Марія Олександрівна
- Асистент із правами викладача: Ільїн Сергій Віталійович
- Асистент із правами викладача: Мацкевіч Юліана Рафаїлівна
- Асистент із правами викладача: Соловйова Тетяна Геннадіївна