Метою  викладання навчальної дисципліни «Економічна теорія» є надання студентам теоретичних знань з об’єктивних закономірностей, умов, процесів і особливостей економічної діяльності суспільства, а також формування у них логіки економічного мислення та навичок прийняття обґрунтованих рішень щодо економічних проблем, які виникають у суспільному житті.

Основними завданнями викладання дисципліни «Економічна теорія» є:

‒     надати наукове обґрунтування загальних основ економічного життя суспільства;

‒     розкрити закономірності розвитку суспільного виробництва;

‒     пояснити механізм дії економічних законів і механізм використання їх людьми у процесі господарської діяльності;

‒     визначити роль економічної теорії у розробці шляхів формування соціально-орієнтованої економічної системи.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

-     основні закони економічного розвитку суспільства, економічні категорії та поняття даного курсу дисципліни;

-     суть і закономірності розвитку економічної системи, та її структурних елементів;

-     розвиток форм організації суспільного виробництва та теоретичні основи ринкової економіки;

-     проблеми та принципи діяльності економіки сьогодення з урахуванням еволюційного чинника та специфіки економіки сучасної України;

вміти:

-     аналізувати соціально-економічні явища, що виникають у реальному житті;

-     прогнозувати стан економіки на перспективу;

-     вільно орієнтуватися в ринкових умовах;

оцінювати реальні економічні процеси та тенденції розвитку світової економіки

та набути таких компетенцій та результатів навчання відповідно до освітньо-професійної програми підготовки «Маркетинг»:

ЗК4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

СК 18. Здатність досліджувати тенденції розвитку економіки за допомогою інструментарію макро- та мікроекономічного аналізу, оцінювати сучасні економічні явища.

ПРН 10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.



Кредити: 4
Семестр: 121