Викладачі : Гузенко С.В., Апухтіна В.В.

По завершенню опанування курсу студент буде знати:

 - етіопатогенетичні механізми афазії;

- структуру дефекту при різних формах афазій;

- клінічну та психолого-педагогічну характеристику осіб із різними формами афазії;

- параметри диференціальної діагностики; методики відновлення  мови та мовлення  при різних формах афазії у дітей, підлітків, дорослих;

вміти:

- проводити логопедичне та нейропсихологічне обстеження дитини, підлітка, дорослого з афазією;

- проводити диференціальну діагностику різних форм афазії;

- здійснювати диференціальний вибір програм відновлення мови та мовлення при афазії;

- надавати логопедичну дію на різних етапах відновлювального навчання;

- основні поняття та терміни;

- етіологію афазії, механізми та симптомокомплекс основних форм афазій за провідними класифікаціями;

- методологічні засади організації та проведення нейропсихологічного обстеження, відновного навчання за різних форм афазій;

- теоретичні основи нейропсихології та афазіології;

- нейропсихологічні методи обстеження;

- аналізувати результати нейропсихологічних обстежень.

Кредити: 3