Метою викладання навчальної дисципліни «Сучасна реклама та ПР в новітніх медіа» є засвоєння студентами розвитку реклами та ПР  на сучасному етапі розвитку соціальних комунікацій в Україні та за кордоном, оволодінні наукою та мистецтвом організації  сучасних рекламних та ПР-технологій.

Основні завдання вивчення дисципліни «Сучасна реклама та ПР в новітніх медіа»:       

1)      ознайомлення з актуально-практичними основами реклами та ПР в новітніх медіа;

2)      вивчення основних новітніх технік та технологій створення реклами та ПР в медіа;

3)      розгляд маніпулятивних прийомів  в сучасній рекламі та ПР;

4)      вивчення правових та етичних аспектів рекламної діяльності та ПР;

5)      ознайомлення з психологічними аспектами дії реклами та ПР;

6)      вивчення ринку рекламних та ПР-комунікацій в Україні та світі.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:

знати:

-          основні поняття, тлумачення і терміни сучасної  реклами та ПР;

-          типи, категорії, види сучасної  реклами та та їх використання в практиці;

-          регулювання ринку рекламних  та ПР послуг в новітніх медіа;

-          структуру системи маркетингових комунікацій;

-          психологічні аспекти сучасної  реклами та ПР в медіа;

-          основні стилі реклами та ПР;

-          методи та прийоми створення сучасної реклами та сучасних паблік рилейшнз;

-          етичні аспекти регулювання сучасної реклами та ПР в Україні та світі;

вміти:

-          визначати рекламу та паблік рилейшнз;

-          створювати ефективні рекламні  т а ПР-комунікації;

-          застосовувати види, форми реклами  та ПР для просування певних ринкових об’єктів;

-           планувати та проводити заходи рекламної комунікації в сучасних рекламних  та ПР-агенціях;

-          виділяти всі психологічні аспекти реклами (важелі впливу і дії на споживача);

-           розрізняти на конкретних рекламних зразках основні стилі реклами;

-           розробляти ефективне і дієве ПР-звернення й правильно визначати канали його передачі;

-          вміти проводити дослідження ефективності впливу реклами на споживача.


Кредити: 3
Семестр: 121