Метою викладання навчальної дисципліни «Сучасна реклама та ПР в новітніх медіа» є засвоєння студентами розвитку реклами та ПР на сучасному етапі розвитку соціальних комунікацій в Україні та за кордоном, оволодінні наукою та мистецтвом організації сучасних рекламних та ПР-технологій.
Основні завдання вивчення дисципліни «Сучасна реклама та ПР в новітніх медіа»:
1) ознайомлення з актуально-практичними основами реклами та ПР в новітніх медіа;
2) вивчення основних новітніх технік та технологій створення реклами та ПР в медіа;
3) розгляд маніпулятивних прийомів в сучасній рекламі та ПР;
4) вивчення правових та етичних аспектів рекламної діяльності та ПР;
5) ознайомлення з психологічними аспектами дії реклами та ПР;
6) вивчення ринку рекламних та ПР-комунікацій в Україні та світі.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати:
- основні поняття, тлумачення і терміни сучасної реклами та ПР;
- типи, категорії, види сучасної реклами та та їх використання в практиці;
- регулювання ринку рекламних та ПР послуг в новітніх медіа;
- структуру системи маркетингових комунікацій;
- психологічні аспекти сучасної реклами та ПР в медіа;
- основні стилі реклами та ПР;
- методи та прийоми створення сучасної реклами та сучасних паблік рилейшнз;
- етичні аспекти регулювання сучасної реклами та ПР в Україні та світі;
вміти:
- визначати рекламу та паблік рилейшнз;
- створювати ефективні рекламні т а ПР-комунікації;
- застосовувати види, форми реклами та ПР для просування певних ринкових об’єктів;
- планувати та проводити заходи рекламної комунікації в сучасних рекламних та ПР-агенціях;
- виділяти всі психологічні аспекти реклами (важелі впливу і дії на споживача);
- розрізняти на конкретних рекламних зразках основні стилі реклами;
- розробляти ефективне і дієве ПР-звернення й правильно визначати канали його передачі;
- вміти проводити дослідження ефективності впливу реклами на споживача.
- Enseignant: Іванець Тетяна Олександрівна