Метою навчальної дисципліни «Риторична компетентність сучасного педагога» є формування професійної мобільності здобувачів вищої освіти у царині сучасної риторики; оволодіння теоретико-методологічними основами неориторики як нової міждисциплінарної галузі та алгоритмом складання, структурування й оформлення основних видів педагогічної риторики; набуття риторичної компетентності, знань, умінь і навичок, необхідних для розвитку риторичної особистості фахівця нової формації.

Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни «Риторична компетентність сучасного педагога» є:

−                   ознайомлення студентів із теорією та практикою сучасної риторики; інноваційними технологіями продуктивного спілкування, його основними параметрами: умовами, структурою, динамікою, чинниками, що впливають на характер інтеракції, ефектами і результатами;

−                   набуття риторичної компетентності, знань, умінь і навичок, необхідних майбутнім фахівцям для підготовки публічних виступів з урахуванням їх різновидів та комунікативних дискурсів: монологу, діалогу, полілогу, суперечки і конфлікту;

−                   створення умов для застосування знань з неориторики у сфері освіти, навчання та викладання; усвідомлення основних стратегій комунікативного співробітництва та аргументації як логічної основи лінгвістичного та паралінгвістичного переконання.


Кредити: 3
Семестр: 124