Метою вивчення
навчальної дисципліни є: забезпечити
теоретико-практичну підготовку майбутніх фахівців-логопедів до професійної
діяльності, зосередивши увагу на розвитку практичних навичок діагностики та
корекції мовленнєвих порушень.
Завдання навчальної дисципліни:
- Надати здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти ґрунтовні теоретичні знання щодо різних видів мовленнєвих порушень, включаючи їх загальну характеристику, причини виникнення, механізми, симптоматику та класифікацію.
- Ознайомити здобувачів вищої освіти з основними принципами та методами організації логопедичної допомоги, а також заходами профілактики мовленнєвих порушень.
- Розвинути у студентів практичні вміння та навички для проведення логопедичної діагностики та корекційної роботи з дітьми та дорослими, що мають різні форми мовленнєвих порушень.
- Сприяти формуванню професійних компетентностей, необхідних для ефективної роботи в галузі логопедії, зокрема вміння застосовувати теоретичні знання у практичних ситуаціях.
- Enseignant: Апухтіна Вікторія Валеріївна
Кредити: 3
Семестр: 124