Метою вивчення навчальної дисципліни є: забезпечити теоретико-практичну підготовку майбутніх фахівців-логопедів до професійної діяльності, зосередивши увагу на розвитку практичних навичок діагностики та корекції мовленнєвих порушень.

Завдання навчальної дисципліни:

  1. Надати здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти ґрунтовні теоретичні знання щодо різних видів мовленнєвих порушень, включаючи їх загальну характеристику, причини виникнення, механізми, симптоматику та класифікацію.
  2. Ознайомити здобувачів вищої освіти з основними принципами та методами організації логопедичної допомоги, а також заходами профілактики мовленнєвих порушень.
  3. Розвинути у студентів практичні вміння та навички для проведення логопедичної діагностики та корекційної роботи з дітьми та дорослими, що мають різні форми мовленнєвих порушень.
  4. Сприяти формуванню професійних компетентностей, необхідних для ефективної роботи в галузі логопедії, зокрема вміння застосовувати теоретичні знання у практичних ситуаціях.


Кредити: 3
Семестр: 124