Метою вивчення навчальної дисципліни є забезпечення неперервного розвитку майбутніх педагогів з питань психосоціальної підтримки дітей та педагогів, їхнього благополуччя в закладі освіти в умовах надзвичайних ситуацій і забезпечення розвитку ціннісного ставлення до здійснення психосоціальної підтримки дітей; поглибити і розширити знання майбутніх педагогів з теорії і практики психології надзвичайних ситуацій, ефективних стратегій соціально-емоційної підтримки розвитку та навчання дитини в умовах надзвичайних ситуацій, зокрема засобами навчання через гру; удосконалювати вміння здійснювати різнорівневу та різномодальну психосоціальну підтримку розвитку та навчання дітей у закладах освіти, створювати безпечне ігрове освітнє середовище; розширити усвідомлення важливості соціально-емоційного благополуччя для життя кожної людини з метою вироблення психологічної стійкості, самоорганізації, рефлексії, агентності, мотивації до професійного самовдосконалення, самоменеджменту в умовах надзвичайних ситуацій; розкрити важливу роль супервізійної підтримки педагогів; навчити використовувати методи забезпечення психологічного благополуччя та резилієнсу сучасного педагога.
- Викладач: Сиваш Сніжана Володимирівна