Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетингова товарна політика» є

-         формування системи базових знань та практичних навичок маркетингового планування товару;

-         оптимізації товарної політики, розроблення нових товарів та послуг;

-         набуття вмінь з формування ефективного товарного портфелю з метою задоволення потреб споживачів та одержання прибутку.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика» є:

Сформувати теоретичні знання та надати інструментарій для формування практичних навичок щодо управління товарною номенклатурою, її оптимізації, впровадження нових видів продукції та послуг, модифікації існуючих, управління товарним портфелем підприємства з урахуванням життєвого циклу товарів, підвищення конкурентоспроможності товарів, управління сервісом та планування упаковки.

Предметом вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика» є закономірності і методи визначення, створення та підтримування конкурентоспроможної товарної пропозиції.

Студенти повинні

знати:

-         методи і процеси планування товару в маркетинговій діяльності;

-         принципи оптимізації товарного портфелю;

-         управління та регламентація якості товарів;

-         фактори, методи і послідовність оцінювання конкурентоспроможності товару;

-         вибір цільового ринку товарів;

-         управління товаром на рівні номенклатури, товарного асортименту, окремих товарних марок;

-         процес розробки нових товарів;

-         планування упаковки товару.

 

вміти:

-         оцінити конкурентоспроможність товару і запропонувати заходи щодо її підвищення;

-         вибирати сегменти для марки, стратегії позиціювання;

-         приймати стратегічні рішення щодо модифікації товарної номенклатури;

-         оптимізувати асортиментні групи (товарні лінії);

-          приймати стратегічні та тактичні рішення на рівні торгової марки;

-         формувати конкурентоспроможний товарний портфель;

-          управляти життєвим циклом товарів;

-         проаналізувати ризики та доцільність виводу нового товару на ринок.

Дисципліна «Маркетингова товарна політика» грунтується на отриманних знаннях студента після вивчення дисципліни «Маркетинг» (товари і послуги у маркетингу, сегментація та вибір цільового сегменту, товарна номенклатура, рівні товарів) та має міждисциплінарний зв’язок з дисциплінами «Маркетингове ціноутворення», «Маркетинг послуг», «Маркетингові комунікації». Знання, отримані після вивчення курсу, можуть бути використані у написанні дипломної роботи

Кредити: 7
Семестр: 123