Метою вивчення навчальної дисципліни «Управління кадровими ризиками» є формування і розвиток професійного мислення, знань і умінь в обґрунтуванні, розробці та використанні механізму ризик-менеджменту в управлінні людськими ресурсами організації.

Основними завданнями навчальної дисципліни «Управління кадровими ризиками» є формування системи знань з питань, що визначають організацію ризик-менеджменту при управлінні персоналом, оволодіння навичками оцінки кадрових ризиків та розробки програми управління кадровими ризиками у підприємстві.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

Знати:

– види кадрових ризиків відповідно до основних класифікаційних ознак;

– способи виявлення кадрових ризиків;

– методи оцінки і моніторингу кадрових ризиків;

– принципи оцінки ефективності управління кадровими ризиками;

– основні підходи і моделі до розуміння ризику в управлінні персоналом організації.

Уміти:

–      діагностувати і аналізувати соціально-економічні проблеми і процеси в організаціях з позицій що проектуються ризиків;

–      управляти основними видами ризиків при підборі, відборі, наймі, розвитку і звільненні працівників;

–      запобігати ризикам при здійсненні проектів в сфері управління персоналом;

–      оцінювати ризики, соціальну та економічну ефективність прийнятих рішень в управлінні персоналом.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягти таких професійних компетентностей:

оволодіння знаннями щодо науково-теоретичних основ та прикладних джерел у сфері ризик-менеджменту у сфері управління персоналом;

-   оволодіння професійними навичками оцінки наслідків прийнятих організаційно-управлінських рішень;

-  застосування сучасних методів оцінки кадрових ризиків та оцінки ефективності управління кадровими ризиками на підприємстві;

-  опанування порядком підготовки та обґрунтування короткострокових та довгострокових управлінських рішень в кадровому ризик-менеджменті;

-  здатність опрацьовувати наукову інформацію, аналізувати й узагальнювати її, робити наукові висновки із досліджень, належним способом оформляти та презентувати їх результати.

 

Міждисциплінарні зв’язки. Вивчення навчальної дисципліни студент розпочинає, прослухавши більшість навчальних дисциплін загального та професійного циклів. Дисципліна «Управління кадровими ризиками» ґрунтується на знаннях, отриманих студентами в результаті вивчення таких курсів: «Основи управлінського консультування», «Технології кадрової роботи», «Управління трудовим потенціалом», «Аудит персоналу»,  «Теорія і практика кадрового консультування», «Професійний коучінг», «Бізнес-комунікації в управлінні персоналом».


Кредити: 3