Курс присвячений міждисциплінарному підходу під час аналізу різних періодів онтогенезу.
Основні питання, які будуть розглянуті при вивчені дисципліни Вікова психофізіологія.
Предмет вікової психофізіології та її місце у структурі інших природничих та гуманітарних наук. Методи вікової психофізіології. Основні поняття та проблеми вікової психофізіології. Етапи розвитку дітей, дозрівання головного мозку та психічний розвиток. Особливості розвитку та психофізіологічна характеристика дитячого та раннього віку. Особливості розвитку та психофізіологічна характеристика дошкільного віку та молодшого шкільного віку. Особливості розвитку та психофізіологічна характеристика підліткового та юнацького віку. Порушення діяльності нервової системи та патологічні прояви психіки та поведінки дітей та підлітків. Психологічні та об'єктивні показники процесу старіння.
Метою вивчення навчальної дисципліни «Вікова психофізіологія» є знайомство здобувачів із сучасним розвитком уявлень про фізіологічні механізми психічної діяльності та поведінки людини в онтогенезі. Удосконаленні теоретичних знань та практичних навичок здобувачів з питань діагностики психофізіологічного стану людини, визначенні функціонального стану і структури складної діяльності людини, формулюванні рекомендацій відносно професійного і психічного здоров’я, здійснення професійного відбору, психофізіологічної підготовки та реабілітації.
- Trainer/in: Амінов Руслан Флузович