Маркетинг ( Терент`єва Н.В.) 2 семестр: Alle Teilnehmer/innen

Filter

Змістовий модуль 1. Особливості маркетингової товарної політики та маркетингового ціноутворення

Aufgabe Aufgabe Практичне завдання 1

Змістовий модуль 2 Цільовий ринок товару і методика його вибору

Aufgabe Aufgabe Практичне завдання 2

Змістовий модуль 4 . Особливості збутової маркетингової політики

Aufgabe Aufgabe Практичне завдання 3

Змістовий модуль 5. Галузевий маркетинг.

Aufgabe Aufgabe Практичне завдання 5

Змістовий модуль 7. Ризики в маркетингу.

Aufgabe Aufgabe Практичне завдання 4

Змістовний модуль 8. Інтернет-маркетинг та маркетинг соціальних мереж

Aufgabe Aufgabe Завдання

Індивідуальне завдання

Aufgabe Aufgabe Індивідуальне завдання

Aufgabe Aufgabe Добор балів

Ректорський контроль

Test Test Ректорський контроль

Test Test Іспит