Маркетинг ( Терент`єва Н.В.) 2 семестр: Tous les participants

Filtres

Змістовий модуль 1. Особливості маркетингової товарної політики та маркетингового ціноутворення

Devoir Devoir Практичне завдання 1

Змістовий модуль 2 Цільовий ринок товару і методика його вибору

Devoir Devoir Практичне завдання 2

Змістовий модуль 4 . Особливості збутової маркетингової політики

Devoir Devoir Практичне завдання 3

Змістовий модуль 5. Галузевий маркетинг.

Devoir Devoir Практичне завдання 5

Змістовий модуль 7. Ризики в маркетингу.

Devoir Devoir Практичне завдання 4

Змістовний модуль 8. Інтернет-маркетинг та маркетинг соціальних мереж

Devoir Devoir Завдання

Індивідуальне завдання

Devoir Devoir Індивідуальне завдання

Devoir Devoir Добор балів

Ректорський контроль

Test Test Ректорський контроль

Test Test Іспит