Schema della sezione
-
-
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТА
Самостійна робота студента (СРС) – це діяльність, яку студенти виконують самостійно за завданнями та під методичним керівництвом і контролем викладача без його прямої участі. Самостійна робота спрямована на більш глибоке ознайомлення студентом з проблемами, які розглядаються навчальним курсом «Фандрайзинг муніципальних інвестиційно-інноваційних проектів». Під час вивчення навчальної дисципліни «Фандрайзинг муніципальних інвестиційно-інноваційних проектів» застосовуються такі види самостійної роботи:
- підготовка додаткових питань (2 на вибір) до кожної теми навчальної дисципліни;
- робота з додатковою літературою та ін.
Обов’язкові вимоги до наукової роботи:
– оптимальний обсяг розкриття додаткового питання – 3-4 сторінки. За ініціативою студента додаткові питання можуть бути представлені на практичному занятті чи круглому столі у формі презентації;
– поєднання теоретичного і практичного аспектів досліджуваної проблеми.
Подання суто описових робіт, які не містять цифрового матеріалу не допускається;
– наявність висновків та рекомендацій практичного характеру. Наведені пропозиції, представлені в рамках викладення змісту питань самостійної роботи, мають бути належним чином аргументовані, наявність у тексті голослівних, нічим не підкріплених висновків та пропозицій небажана.
Перелік тем для розкриття додаткових питань:
№ п/п
Тематика
1
Сутність фандрайзингу, його роль та сфери застосування в публічному секторі.
2
Благодійництво та основні його форми.
3
Етичні стандарти фандрайзингової діяльності.
4
Риси професійного фандрайзера та їх характеристика.
5
Піраміда фандрайзингу.
6
Правила успішного фандрайзингу.
7
Помилки фандрайзингу.
8
Становлення благодійності в Україні.
9
Фандрайзинг у країнах ринкової економіки.
10
Особливості фандрайзингу в соціальній сфері.
11
Світовий рейтинг благодійності. Фандрайзингова діяльність у публічному секторі країн ЄС.
12
Перспективи та можливості фандрайзингу в мережі Інтернет.
13
PR технології в фандрайзинговій діяльності.
14
Інноваційні інструменти фандрайзингу.
15
Нормативно-правове забезпечення фандрайзингу в Україні.
16
Фандрайзинг як основа розвитку некомерційних та громадських організацій.
17
Джерела фінансування фандрайзингової діяльності.
18
Меценатство в Україні: історичні традиції, реалії та перспективи.
19
Головні форми фандрайзингової діяльності.
20
Інструменти фандрайзингу.
21
Організаційне забезпечення фандрайзингової діяльності.
22
Методика планування фандрайзингової кампанії.
23
Роль комунікацій у фандрайзинговій діяльності.
24
Дискусійні підходи до оцінювання результатів фандрайзингової діяльності.
25
Едавмент-фонди в Україні: реалії та перспективи.
26
Алгоритм вибору едавмент-фонду в рамках фандрайзингової діяльності.
27
Грант як інструмент фандрайзингу.
28
Інформаційні джерела пошуку грантів.
29
Наукові центри як інформаційні джерела на пошук грантів.
30
Перспективи використання грантів як інструмента фінансування соціально-економічного розвитку територіальних громад.
31
Стратегії поліпшення самодостатності неприбуткових організацій.
32
Спонсорський пакет у фандрайзингу: призначення та характеристика складових.
33
Методичні підходи до складання заявки на отримання фінансування.
34
Стратегія фандрайзингу та її елементи.
35
Організаційна місія і завдання стратегії фандрайзингу.
36
Внутрішній та зовнішній аналіз даних у фандрайзингу: необхідність та підходи до проведення.
37
Поняття проекту та його особливості.
38
Взаємозв’язок між публічною політикою, стратегічним плануванням та управлінням проектами.
39
Технології розробки та реалізації проекту.
40
Складові успішного партнерства.
41
Передпроектна стадія фандрайзингу.
42
Стейкхолдери у фандрайзингу: склад та методика оцінювання.
43
Прийоми фандрайзингу.
44
Принципи формування проектної команди.
45
Очікувані результати проекту та формування їх рівнів.
46
Інструменти оцінки проектів: система SMART, NAOMIE, метод MoSCoW.
47
Оцінка ризиків у фандрайзингу.
48
Дерево проблем та Дерево цілей у фандрайзингу: суть та методика складання.
49
Міжнародна технічна допомога: призначення, форми підтримки та перспективи залучення.
50
Перспективи активізації фандрайзингу в зміцненні фінансової основи місцевого самоврядування.
51
Державний фонд регіонального розвитку: призначення, напрями діяльності та роль у фінансуванні розвитку територіальних громад.
52
Субвенція на формування інфраструктури як джерело ресурсів для територіальних громад.
53
Менеджмент орієнтований на результат.
54
Корпоративний фандрайзинг.
55
Фандрайзингова діяльність із органами державної влади та місцевого самоврядування.
56
Фандрайзингова діяльність з приватними особами.
57
Краудфандинд: поняття, реалії та перспективи
Усі аналітичні і статистичні дані, використані студентом при виконанні питань самостійної роботи, мають бути підтверджені ксерокопіями оригіналів першоджерел або роздрукованими сторінками з інтернет-ресурсів.
-