Самостійна робота студента
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТА
Самостійна робота студента (СРС) – це діяльність, яку студенти виконують самостійно за завданнями та під методичним керівництвом і контролем викладача без його прямої участі. Самостійна робота спрямована на більш глибоке ознайомлення студентом з проблемами, які розглядаються навчальним курсом «Фандрайзинг муніципальних інвестиційно-інноваційних проектів». Під час вивчення навчальної дисципліни «Фандрайзинг муніципальних інвестиційно-інноваційних проектів» застосовуються такі види самостійної роботи:
- підготовка додаткових питань (2 на вибір) до кожної теми навчальної дисципліни;
- робота з додатковою літературою та ін.
Обов’язкові вимоги до наукової роботи:
– оптимальний обсяг розкриття додаткового питання – 3-4 сторінки. За ініціативою студента додаткові питання можуть бути представлені на практичному занятті чи круглому столі у формі презентації;
– поєднання теоретичного і практичного аспектів досліджуваної проблеми.
Подання суто описових робіт, які не містять цифрового матеріалу не допускається;
– наявність висновків та рекомендацій практичного характеру. Наведені пропозиції, представлені в рамках викладення змісту питань самостійної роботи, мають бути належним чином аргументовані, наявність у тексті голослівних, нічим не підкріплених висновків та пропозицій небажана.
Перелік тем для розкриття додаткових питань:
|
№ п/п |
Тематика |
|
1 |
Сутність фандрайзингу, його роль та сфери застосування в публічному секторі. |
|
2 |
Благодійництво та основні його форми. |
|
3 |
Етичні стандарти фандрайзингової діяльності. |
|
4 |
Риси професійного фандрайзера та їх характеристика. |
|
5 |
Піраміда фандрайзингу. |
|
6 |
Правила успішного фандрайзингу. |
|
7 |
Помилки фандрайзингу. |
|
8 |
Становлення благодійності в Україні. |
|
9 |
Фандрайзинг у країнах ринкової економіки. |
|
10 |
Особливості фандрайзингу в соціальній сфері. |
|
11 |
Світовий рейтинг благодійності. Фандрайзингова діяльність у публічному секторі країн ЄС. |
|
12 |
Перспективи та можливості фандрайзингу в мережі Інтернет. |
|
13 |
PR технології в фандрайзинговій діяльності. |
|
14 |
Інноваційні інструменти фандрайзингу. |
|
15 |
Нормативно-правове забезпечення фандрайзингу в Україні. |
|
16 |
Фандрайзинг як основа розвитку некомерційних та громадських організацій. |
|
17 |
Джерела фінансування фандрайзингової діяльності. |
|
18 |
Меценатство в Україні: історичні традиції, реалії та перспективи. |
|
19 |
Головні форми фандрайзингової діяльності. |
|
20 |
Інструменти фандрайзингу. |
|
21 |
Організаційне забезпечення фандрайзингової діяльності. |
|
22 |
Методика планування фандрайзингової кампанії. |
|
23 |
Роль комунікацій у фандрайзинговій діяльності. |
|
24 |
Дискусійні підходи до оцінювання результатів фандрайзингової діяльності. |
|
25 |
Едавмент-фонди в Україні: реалії та перспективи. |
|
26 |
Алгоритм вибору едавмент-фонду в рамках фандрайзингової діяльності. |
|
27 |
Грант як інструмент фандрайзингу. |
|
28 |
Інформаційні джерела пошуку грантів. |
|
29 |
Наукові центри як інформаційні джерела на пошук грантів. |
|
30 |
Перспективи використання грантів як інструмента фінансування соціально-економічного розвитку територіальних громад. |
|
31 |
Стратегії поліпшення самодостатності неприбуткових організацій. |
|
32 |
Спонсорський пакет у фандрайзингу: призначення та характеристика складових. |
|
33 |
Методичні підходи до складання заявки на отримання фінансування. |
|
34 |
Стратегія фандрайзингу та її елементи. |
|
35 |
Організаційна місія і завдання стратегії фандрайзингу. |
|
36 |
Внутрішній та зовнішній аналіз даних у фандрайзингу: необхідність та підходи до проведення. |
|
37 |
Поняття проекту та його особливості. |
|
38 |
Взаємозв’язок між публічною політикою, стратегічним плануванням та управлінням проектами. |
|
39 |
Технології розробки та реалізації проекту. |
|
40 |
Складові успішного партнерства. |
|
41 |
Передпроектна стадія фандрайзингу. |
|
42 |
Стейкхолдери у фандрайзингу: склад та методика оцінювання. |
|
43 |
Прийоми фандрайзингу. |
|
44 |
Принципи формування проектної команди. |
|
45 |
Очікувані результати проекту та формування їх рівнів. |
|
46 |
Інструменти оцінки проектів: система SMART, NAOMIE, метод MoSCoW. |
|
47 |
Оцінка ризиків у фандрайзингу. |
|
48 |
Дерево проблем та Дерево цілей у фандрайзингу: суть та методика складання. |
|
49 |
Міжнародна технічна допомога: призначення, форми підтримки та перспективи залучення. |
|
50 |
Перспективи активізації фандрайзингу в зміцненні фінансової основи місцевого самоврядування. |
|
51 |
Державний фонд регіонального розвитку: призначення, напрями діяльності та роль у фінансуванні розвитку територіальних громад. |
|
52 |
Субвенція на формування інфраструктури як джерело ресурсів для територіальних громад. |
|
53 |
Менеджмент орієнтований на результат. |
|
54 |
Корпоративний фандрайзинг. |
|
55 |
Фандрайзингова діяльність із органами державної влади та місцевого самоврядування. |
|
56 |
Фандрайзингова діяльність з приватними особами. |
|
57 |
Краудфандинд: поняття, реалії та перспективи |
Усі аналітичні і статистичні дані, використані студентом при виконанні питань самостійної роботи, мають бути підтверджені ксерокопіями оригіналів першоджерел або роздрукованими сторінками з інтернет-ресурсів.