Схема розділу

    • Тематика: пошук потенційного донора, проведення переговорів про залучення фінансування.

      Порядок проведення:

      1.  Провести моніторинг ЗМІ та інших відкритих джерел інформації для пошуку потенційних донорів. Виявити у ЗМІ структури, які могли б виступити спонсором проекту; оцінити, проекти якої тематики можуть зацікавити потенційного донора, які вигоди він від цього матиме та в яких обсягах можна залучити кошти.

      2.  Сформулювати концептуальну ідею проекту та підготувати звернення до потенційного донора.

      3.  Провести переговори (у формі ситуаційного завдання) з потенційним донором на предмет отримання фінансування проекту. Завдання цього етапу – переконати потенційного донора погодитись на фінансування проекту.

      Завершенням тренінгу є проведення групового аналізу недоліків у формулюванні концептуальної ідеї проекту, підготовці звернення та проведення переговорів із донорською організацією.