Схема розділу

    • Під час вивчення дисципліни «Лідерство у публічному управлінні»  необхідно чітко засвоїти специфіку предмета цієї науки та те, що відрізняє її від інших наук про публічне управління, менеджмент організації, персоналу.

      В курсі «Лідерство у публічному управлінні»  вивчаються особливості публічного управління в організації. Розглядається широке коло питань: яким повинен бути ефективний стиль управління, в чому сила успішного лідера, чому неефективне авторитарне лідерство, що таке гуманне лідерство, яка стратегія управління організацією є ефективною і чому, що перешкоджає прийняттю ефективних рішень керівниками організацій. Значне місце відводиться вивченню політичних технологій. Сучасний керівник повинен знати те, як можна впливати на владу з тим, щоб реалізувати інтереси організації.

      Ціль даного курсу – на основі узагальнення нових стилів, методів, стратегій публічного управління запропонувати студентам найбільш ефективні способи керівництва в сучасних умовах. В курс включені теми, в яких розглядаються сучасні методи публічного управління організацією, проблеми взаємовідносин керівників і підлеглих, розкриваються найбільш ефективні стилі керівництва.

      Після вивчення цієї дисципліни студенти повинні знати:

      -    основи лідерства у публічному управлінні, основні поняття,  функції лідерства;

      -   шлях розвитку світової та вітчизняної теорії лідерства;

      -    загальний зміст теорій;

      -   методологію вивчення проблем лідерства;

      -  шляхи реалізації знань, технологій у практичній діяльності.

      Студенти повинні вміти:

      -  аналізувати специфіку соціальних і соціально-психологічних явищ і процесів у трудовому колективі;

      -    використовувати на практиці знання отримані під час вивчення курсу;

      -   здійснювати   соціальне   управління   і   зокрема,   соціоінженерну   діяльність, діагностувати стан соціально-психологічного клімату в колективі, причини наявних конфліктів;

      -   використовувати соціальні технології для поліпшення   соціально-психологічного   клімату   в   колективі,   розв'язування міжособистісних і трудових конфліктів.