Структура за темами

  • Загальне

    з12.06.2023 по 25.06.2023

    Викладачі:

    Доцент Гресик І.С. 
    Ст. викладач Рашевська А.А.
    Викладач Тарлінська К.Є. 


    Підсумкова конференція 27.06.23 о 12:00


    Під'єднатися до конференції Zoom

    https://us02web.zoom.us/j/3493460694?pwd=NFhUVVJVWGtKaTlKTzlEVnAyK00zQT09


    Meeting ID: 349 346 0694

    Passcode: BLR4W7




  • Практика

    Записатися до викладача


    Основні етапи роботи під час практики:

    ·     Ознайомитись з основними архітектурними пам’ятками Запоріжжя;

    ·     Відвідати місця для ескізування (Дубовий гай; Ботанічний сад; майдани, музеї та території біля різних цікавих архітектурних споруд Запоріжжя);

    ·     Ознайомитись з основними етапами ескізування;

    ·     Створити ескізи природних та архітектурних форм, рослинного та тваринного світу.

    ·     Розробити два постери на тему екології/реклами туризму Запорізького краю

    ·     Написати звіт та заповнити щоденник.

     

    Пленерний (франц. еn plein air – «відкрите повітря») живопис на відкритому повітрі сприяє як розширенню світогляду молодих дизайнерів, так і глибшому освоєнню фахових знань.

    Перед початком роботи слід обов’язково уважно роздивитись уподобаний мотив і надалі намагатись зберегти перше зорове враження, яке має суттєвий вплив на кінцевий результат. Кілька начерків олівцем або іншим графічним матеріалом перед роботою над етюдом невеликого розміру сприятимуть кращому композиційному вирішенню, допоможуть у відборі головних елементів.

    Робота над короткочасними етюдами з вивчення швидкоплинних станів природи відіграє значну роль для творчого розвитку молодих дизайнерів. Важливою складовою пленерного живопису є вміння відбору головних елементів в уподобаному мотиві. Це мають бути ті елементи пейзажу, які несуть основне смислове навантаження, другорядні ж мають бути їм підпорядковані, а в деяких випадках і зовсім відкинуті, оскільки достатньою мірою не працюють на художній образ. Підкреслення найважливіших образно-змістовних акцентів сприяють вдалому вирішенню етюду.

    СЕКРЕТИ РОБОТИ З АКВАРЕЛЛЮ

    Головний принцип недомовленості в акварелі - не перевантажувати акварель деталями!

    1) Починайте малювати стоячи, щоб бачити всю роботу цілком і бути вільними в нанесенні патьоків фарби.

    2) А вже потім в цих патьоках шукайте деталі натюрморту. Працюйте вдумливо. Головне - не переборщити, використовуйте мінімумом засобів, щоб проявити об'єкти. Для цього потрібно не забувати частіше відходити від свого малюнка, дивитися на нього здалеку.

    3) Чи не занадто заглиблюйтеся в деталі, щоб краще зберегти свіжість і яскравість акварелі.


    Потрібно пам’ятати 4 ПРАВИЛА багатошарового живопису аквареллю:

    1) щоб уникнути бруду мало насичених кольорів, не можна накладати один на одного протилежні кольори;
    2) з кожним шаром слід брати все темніші і яскраві кольори;
    3) теплі відтінки розташовувати в перших шарах (світлих), а далекі (наступні) брати темні та холодні;
    4) тьмяність кольору забирається контрастом.
    Приклади архітектурних етюдів/скетчів