Схема розділу
-
Історія літературознавчих вчень
Курс «Історія літературознавчих вчень» є складником підготовки здобувача ступеня вищої освіти «Магістр» галузі знань «Культура, мистецтво та гуманітарні науки» спеціальності «Філологія». Силабус обов’язкової навчальної дисципліни «Історія літературознавчих вчень» складено відповідно до освітньої програми «Українська мова і література» другого (магістерського) рівня вищої освіти..
Курс має теоретичну та практичну спрямованість. Лекційний курс передбачає ознайомлення з найважливішими темами та проблемами, які формують уявлення про зміст та специфіку літературознавчих вчень і вимагають системного, узагальнюючого підходу. Система практичних занять разом із системою самостійної роботи дає змогу опанувати новий матеріал, закріпити й деталізувати його, або розширити й доповнити матеріал, викладений у лекціях.
Мета курсу «Історія літературознавчих вчень» визначається необхідністю дати чіткі уявлення про становлення й розвиток літературної теорії, зміст її основних понять, їх співвідношення, аналітичний огляд літературознавчих методологій у різні історико-культурні епохи, сприяти поглибленому теоретичному й критичному засвоєнню студентами української та зарубіжної літератур, розвитку вмінь аналізу творів літератури, що вивчаються.
Основні завдання курсу полягають в аналізі основних літературознавчих шкіл, теорій, методів у їх історично-генетичній послідовності, наголошенні їх спадкових і новаторських рис. Особлива увага звертається на ті здобутки літературознавства, які не втратили своєї актуальності й наукової цінності в наш час.
«Історія літературознавчих вчень» тісно пов’язана з курсом «Теорія літератури». Здобуті про опануванні курсу знання знадобляться при вивченні «Методології філологічних досліджень», «Актуальних питань сучасної філології».
-
Горбач Наталія Вікторівна, кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри української літератури
-
- Лекції,
- вказівки та завдання до практичних занять,
- поточний контроль
- Лекції,
-
- Лекції,
- вказівки та завдання до практичних занять,
- поточний контроль
-
- Методичні вказівки, оцінювання та тематика індивідуальних завдань
-
- Запитання до заліку
- підсумкове тестування