Схема розділу
-
ТРЕТЯ ІНОЗЕМНА МОВА (ІСПАНСЬКА)
Викладач: завідувач кафедри викладання другої іноземної мови,
к. пед. наук, доцент КАНІБОЛОЦЬКА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА

Коло наукових інтересів: лінгводидактика, сучасні методики викладання іноземних мов, інноваційні технології навчання іноземних мов, мультимедійні засоби навчання.
Автор близько 150 наукових праць, з них 120 наукових публікацій, 16 науково-методичних посібників.
Кафедра: викладання другої іноземної мови, 2й корп. ЗНУ, ауд. 315 (3й поверх, 2 корпус)
Email: kolga1512@gmail.com
FacebookMessenger: https://www.facebook.com/olga.kanibolotskaya
Telegram/Viber: 0677675059
Викладач: к. філ. наук, cтарший викладач ШОВКОПЛЯС ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА

Коло наукових інтересів: лінгвокультурологія, контактна лінгвістика, сучасні мультимодальні студії.
Автор 25 наукових публікацій.
Кафедра: викладання другої іноземної мови, 2й корп. ЗНУ, ауд. 411 (4й поверх, 2 корпус)
Email: ardour256@gmail.com
Telegram/Viber: 0976555247
-
Змістовий модуль 1. Фонетика/Граматика. Fonética.Gramática. Тема1: Привітання. Родина./Saludos. La Familia.
Unidad 1. Fonética. Gramática. Saludos. La Familia.
Тема1: Unidad1./Розділ1.
Привітання. Родина./Saludos. La Familia.
Граматика.
Фонетика.
Неозначений артикль.
Рід і число іменників та прикметників.
Особові займенники.
Дієслова ser , estar, tener.
Розмовна практика. Базові формули етикету. Родина.
Тема 2: Unidad2./Розділ 2. Побут/La vida cotidiana.
Граматика.
Теперішній час. Правильні дієслова.
Питальні речення.
Прийменники en, de, a.
Розмовна практика. Побут. Час (години).
-
Граматика. Теперішній час. Неправильні дієслова.
Присвійні та вказівні займенники.
Показники місця.
Розмовна практика. Національності. Професії.
El control modular №1
-
Граматика. Числівники від 1 до 5000. Конструкція hay.
Маркери місця/прийменники.
Зворотні дієслова.
Розмовна практика. Квартира. Меблі та електроприлади.
-
Граматика. Дієслово “gustar”.
Вживання прислівників también, tampoco.
Розмовна практика. Продукти харчування. Замовлення їжі у ресторані.
El control modular №2
-
Індивідуальне дослідницьке завдання (ІДЗ) (max 20 балів) полягає у наступному:
- Написати есе з пройдених лексичних тем (10 балів)
- Переглянути відео з пройдених лексичних тем, та виконати завдання до відео (10 балів).