Schema della sezione
-
Змістовий модуль 1.1. Маркетинг та маркетингова діяльність.
Тема 1. Основні поняття маркетингу. Завдання маркетингу. Принципи маркетингу. Маркетингова діяльність. Комплекс маркетингу. Ринок продавця та покупця.
Тема 2. Етапи маркетингової діяльності. Сегментація, позиціонування товару. Сегментування ринку споживачів електроенергії. Товар. Групи товарів. Маркетингова інформаційна система. Комплекс взаємин зі споживачем.
Змістовий модуль 1.2. Маркетингові дослідження.
Тема 3. Загальна схема маркетингового дослідження. Етапи маркетингового дослідження. Планування маркетингового дослідження. Організація проведення маркетингового дослідження. Аналіз маркетингової інформації. Формування проектних рішень.
Тема 4. Основні види маркетингових досліджень енергопостачальної компанії. Маркетингові дослідження ринків теплової та електричної енергії. -
Змістовий модуль 2.1. Особливості енергетики та її продукції з точки зору маркетингу.
Тема 1. Умови цивілізованого енергетичного ринку. Особливості електроенергії як товару. Особливості електроенергетики як галузі.
Тема 2. Особливості експлуатаційного маркетингу в енергетиці. Функції та організаційна структура енергозбутових підрозділів. Завдання енергозбутових підрозділів. Завдання тарифної політики.
Змістовий модуль 2.2. Управління енерговикористанням в системі ІРП.
Тема 3. Економічний баланс між енерговикористанням та енергопостачанням. Маркетингова діяльність при управлінні енерговикористанням.
Тема 4. Маркетингові методи управління попитом на електроенергію. Вирівнювання попиту на електроенергію. Синхромаркетинг. Демаркетинг. Ремаркетинг. Економічні наслідки управління попитом на електроенергію. Шляхи реалізації синхро-та демаркетингу. -
Змістовий модуль 3.1. Ринок теплової енергії.
Тема 1. Стан централізованого теплопостачання в Україні. Характеристика відносин у сфері теплопостачання з точки зору маркетингу. Особливості теплоенергії як товару.
Тема 2. Державне регулювання діяльності у сфері теплопостачання. Принципи формування тарифів на теплову енергію. Проблема організації комерційного обліку теплової енергії та теплоносіїв.
Змістовий модуль 3.2. Ринок альтернативної та поновлюваної енергетики в Україні.
Тема 3. Принципи ціноутворення на ринку альтернативної енергетики. Зелений тариф. Місцева складова.
Тема 4. Ринок газу, нафти та нафтопродуктів. Правове регулювання нафтогазових відносин. -