Мета дисципліни
Маркетинг сьогодні є не відємною складовую комерційних підприємств будь-якої сфери діяльності. Маркетинг як суспільне явище і навчальна дисципліна сприяє вирішенню не тільки локальних проблем бізнесу, але й глобальних проблем людства. Маркетинг охоплює усі сторони життя людини, а знання набуті в процесі вивчення маркетингу, знаходять застосування не лише в професійній сфері, а й у повсякденному житті. Об’єднуючи в с обі окрім базових – математики, статистики, соціології, психології, макро- та мікроекономіки ще й знання фінансів, прикладної економіки, бухгалтерського обліку, менеджменту та багатьох інших дисциплін, маркетинг дає змогу оволодіти інструментом досягнення підприємством бажаного становища на ринку. Важливість практичного вивчення особливостей маркетингової діяльності підприємств обумовлюється тим, що її основні напрями є ключовими складовими всіх стадій процесу відтворення: від виробництва матеріальних благ, їх розподілу, обертання до стадії кінцевого споживання. Також сьогодні важко знецінити інтернет-маркетинг, який дає можливість розвиватися підприємствам у обмежених сучасних умовах функціонування за допомогою он-лайн просування.
Мета вивчення курсу - формування системи знань у галузі маркетингової діяльності підприємств, її механізмів, особливостей, завдань та функцій, визначення стратегії і тактики маркетингової діяльності суб’єктів господарювання.
Завдання вивчення курсу - вивчення сутності та методологічних основ маркетингу; засвоєння особливостей проведення маркетингових досліджень з метою сприяння прийняттю оптимальних планово-управлінських рішень в галузі формування попиту, створення привабливого товарного асортименту, дослідження конкурентоспроможності товарів, вибору постачальників і каналів розподілу, встановлення ціни, позиціонування та оцінки ефективності рекламних заходів; набуття практичних навичок розв’язування маркетингових завдань та виконання відповідних функцій; виховання здатності до творчого пошуку напрямків та резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємств.