Sekcja ogólna
- Система оцінювання,
- основна та додаткова література до курсу
Student's Book Workbook and audio (for workbook)
Student's Book Workbook and audio (for workbook)
1) перегляньте відео за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2022/02/the-history-of-valentines-day.html
2) виконайте завдання за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2022/02/the-history-of-valentines-day.html
3) Answer the questions and discuss -in class Task III-VI
4) Student's book exercises 1-3 page 155
Home assignment
1) Student's book exercise 3 а-е page 26-27
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.)
1) Student's book exercise 3 + аудіо 26-27
2) Student's book exercise 3 e page 26-27
3) grammar exercise 14 pages 155-156
4) Student's book exercise a,b page 136
Home task:
a) student's book page 117+ NO WRITING
b) grammar tasks 12-14 page 155-156
c) Workbook 1 page 18-19
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) student's book page 117+ NO WRITING
b) grammar tasks 12-14 page 155-156
c) Workbook 1 page 18-19
d) Student's book exercise 5 page 28
Home assignment:
a) Student's book page 117 + write about transport in your city (
Написати есе (250-300 слів, 4 абзаци) про види транспорту у вашому місті (у місті, в якому навчаєтесь)/ 'The best means of transport for students in my city (the city I study in)'
Порівняти переваги та недоліки кожного з видів транспортів (для вас особисто чи для студентів взагалі). Тип есе Compare and Contrast essay. Використати лексику - Vocabulary page 155
Структура есе - 4 paragraphs :
b) Student's book exercise 1 b-e page 30-31
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
1) Student's book task 1 a-е page 30 -31
2) Student's book task 1 b -discuss in pairs
3) Student's book exercise 2 a page 31 (listening)
4) theory: Articles + exercise Student's book page 137
Home task:
a) Workbook exercise 1-2 page 21-22
b) 1)) перегляньте відео за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2018/04/why-are-women-paid-less-than-men.html
2) виконайте завдання 1-3 за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2018/04/why-are-women-paid-less-than-men.html + створіть окремий файл/докумет (Word) зі своїми відповідями на завдання та завантажте ВІДПОВІДІ НА до MOODLE
3) завдання IV -V відповіді на питання та власні приклади - обговорення на занятті (перевірка в аудиторії)
1) перегляньте відео за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2018/04/why-are-women-paid-less-than-men.html
2) виконайте завдання 1-3 за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2018/04/why-are-women-paid-less-than-men.html + створіть окремий файл/докумет (Word) зі своїми відповідями на завдання та завантажте ВІДПОВІДІ НА до MOODLE
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) Workbook exercise 1 page 21-22
b) Student's book exercises page 137
c) завдання 1-3 за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2018/04/why-are-women-paid-less-than-men.html IV -V відповіді на питання та власні приклади - обговорення на занятті (перевірка в аудиторії)
Home task:
1) additional text "roles men and women" -text and exercises (attached file)
2) Workbook exercise 2 page 22
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
1) in class Student's book exercise 4a-d page 32; + in class Student's book exercise 4e page 33 -discussion;
2) additional text "roles men and women" -text and exercises (attached (class 6), file )
3) student's book page 156 - all tasks -listen and check
Home task:
1) student's book exercises 1-3 page 34-35 (all videos are attached)- all answers in writing (for example in a Word file) -прикріпити відповді до практичного 8
2) student's book exercises 2f page 35 - discuss in class using words and phrases from pages 34-35
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
1) in class Student's book page 156 - all tasks -listen and check
2) student's book exercises 2f page 35 - discuss in class using words and phrases from pages 34-35
3) online task потренуйтесь у виконанні вправ та прикрепіть скриншот екрану із результатом.
вправa:
4) Student's book page 36-37 exercise 1 -listen
Home assignment:
1) learn words Student's book page 156 ;
2) Student's book exercise 2 b,c page 36 -37
3) workbook exercise 3 page 234) workbook exercise 1 page 26
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
1) learn words Student's book page 156 ;
2) Student's book exercise 2 b,c page 36 -37
3) workbook exercise 3 page 234) workbook exercise 1 page 26
5) Modal verbs: obligation and necessity theory page 138 + exercises a,bHome assignment:
a) Workbook exercise 2a, b page 27-28 +write tips about Ukraine;
b) Student's book exercise 5 page 38-39 + text
с) Тест "Використання прийменників"
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
2) Student's book exercise 7 page 39 - discuss and share ideas;
4) Student's book exercise 5 page 38 -39;
5) Student's book exercise 6 page 39;Home assignment:
a) grammar book exercise 1 page 57; exercise 2 ( без реченя 5) page 58;
b) Student's book exercise 6 page 39 + attached audio
c) Student's book exercise 'Vocabulary' a+b page 44
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
1) Student's book exercise 'Vocabulary' a+b page 44 - in class exercise 2 page 44
2) grammar book exercise 1 page 57; exercise 2 ( без реченя 5) page 58;
3) grammar book exercise 1 page 57; exercise 2 ( без реченя 5) page 58;
4) Student's book exercise 6 page 39 + attached audio
5) Student's book exercise 'Vocabulary' a+b page 44
6) Student's book exercise 1 page 40 + listening + speaking
7) Theory: modal verbs of ability. Student's book exercise a page 139
Home assignment:
a) Student's book exercise b page 139
b) Student's book exercise 7 page 43 - attached video;
c) Student's book page 45 - 'can you understand these people' = attached video+ exercise 'can you understand this text'
d) Workbook exercise 1 page 29-30Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) Student's book exercise b page 139
b) Student's book exercise 7 page 43 - attached video;
c) Student's book page 45 - 'can you understand these people' = attached video+ exercise 'can you understand this text'
d) Workbook exercise 1 page 29-30e) Student's book - Exercise 3 page 41 + listening in class
f) Student's book - Exercise 5 page 42
Home assignment:
a) Student's book exercise 6 page 42-43;
b) Student's book exercise 7 page 43
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) Student's book exercise 6 page 42-43;
b) workbook exercise 1 page 29-30
c) in class online tasks https://elt.oup.com/student/englishfile/intermediate3/grammar/file04/nef_int_grammar04_a01?cc=ua&selLanguage=uk
Home assignment:
a) Student's book all tasks page 157;
b) підготовка до модульного тесту (буде доступний до винаконання у Moodle після 28.04)
c) video-based task 'Superstitions (see Moodle) - письмове завданняТест розрахований на 80 хвилин (максимум).
Він містить питання типу "Множинний вибр" (вибрати правильний варіант), завдання на заповнення пропусків одним із варіантів з випадаючого меню, текст та питання до тексту (з варіантами відповідей), завдання на заповненя пропусків (власні відповіді студентів).
Студенти мають 1 спробу
Максимум за тест 9 балів.
1) перегляньте відео за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2020/03/where-do-superstitions-come-from.html
2) виконайте завдання за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2020/03/where-do-superstitions-come-from.html
3) створіть окремий файл/докумет (Word) зі своїми відповідями на завдання та завантажте ВІДПОВІДІ НА I -VI (скриншот екрану із результатами task IV) до MOODLE
4) завдання VII -VIII відповіді на питання та власні приклади (20 речень) - письмово (перевірка в Moodle)
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
1) Student's book all tasks page 157;
2) Student's book exercise 5 page 48 + listening ;
3) Workbook 1 page 32-33;
Home assignment:
A) Student's book exercise 4 page 47;
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) Workbook 3 page 33-34;
b) Student's book exercise 4 page 47;
3) Student's book exercise 6 page 48 + grammar page 140;
4) Workbook 1 page 32-33;
5)
https://www.youtube.com/watch?v=VdHHus8IgYA
Home assignment:
a) Student's book exercises page 158;
b) ) Student's book exercise 1 page 50
C) Workbook 3 page 33-34;
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) Workbook 3 page 33-34;
b) interactive tasks Past tenses
https://elt.oup.com/student/englishfile/intermediate3/grammar/file05/nef_int_grammar05_a02?cc=nl&selLanguage=en
https://elt.oup.com/student/englishfile/intermediate3/grammar/file05/nef_int_grammar05_a01?cc=nl&selLanguage=en
c) Student's book exercises page 158;
d) ) Student's book exercise 1 page 50
e) Student's book exercise 5 page 52-53
Home assignment:
a) Workbook 3 page 36-37;
b) Student's book exercise 6 page 53-comment on one statement you agree with and one statement you disagree with
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) Workbook 3 page 36-37;;
b) Student's book exercise 6 page 53-comment on one statement you agree with and one statement you disagree withc) interactive task
https://elt.oup.com/student/englishfile/intermediate3/grammar/file05/nef_int_grammar05_b03?cc=nl&selLanguage=en
https://elt.oup.com/student/englishfile/intermediate3/grammar/file05/nef_int_grammar05_b04?cc=nl&selLanguage=en
d) grammar -'past habits ' + exercises a, b page 141
Home assignment:
a) Student's book exercises page 159 (attached audio);
b) written task Olympic logo (in Moodle)
c) Student's book excise 3 e page 51;1) перегляньте відео за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2018/10/olympic-games-design-of-olympic-rings.html
2) виконайте завдання за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2018/10/olympic-games-design-of-olympic-rings.html
3) створіть окремий файл/докумет (Word) зі своїми відповідями на завдання та завантажте ВІДПОВІДІ НА I II; III; VI; VII до MOODLE
4) завдання VIII and X відповіді на питання та власні приклади - письмово до Мудл
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) online interactive task- share your answers 4 exercises -TASKS
Past Simple vs Past Continuous 1 and 2
Past Simple, Continuous and Perfect 1 and 2
https://learnenglish.britishcouncil.org/english-grammar-reference/talking-about-the-past
b) Student's book excise 3 e page 51;Home assignment:
a) Student's book exercise 1 page 56-57;
b) Workbook exercise 4 page 39
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) Student's book exercise 1 page 56-57;
b) Workbook exercise 4 page 39
c) in class Student's book page 119 tasks
d) in class Student's book exercise 5 page 58-59+ listening;
Home assignment:
a) workbook exercise 3 page 4142;
b) write a film review based on examples from Student's book page 119 tasks (письмово)
300+ words
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) workbook exercise 3 page 41-42;b) in class theory 'Passive Voice' + exercises on slide
c) grammar page 76 theory
d) in class Student's book exercise b a page 142;
e)
interactive task 1 and 2
https://elt.oup.com/student/englishfile/intermediate3/grammar/file06/nef_int_grammar06_a02?cc=ua&selLanguage=uk
https://elt.oup.com/student/englishfile/intermediate3/grammar/file06/nef_int_grammar06_a01?cc=ua&selLanguage=uk
Home assignment:
a) grammar book exercises 1-6 page 75
b) Workbook exercise 1 b,c page 40Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) grammar book exercises 1-6 page 75
b) Workbook exercise 1 b,c page 40c) interactive task 2 and 3
https://learnenglish.britishcouncil.org/grammar/english-grammar-reference/active-and-passive-voice
d) in class attached file сторінка 1-2 -про фільми -vocabulary to discuss films
e) student's book exercise 5 page 62-63
Home assignment:
a) ІДЗ -підготовка письмової частини та презентації до захисту на занятті
b) Module test 2 -in Moodle
Підсумкове практичне завдання (фінальний проєкт) – підготовка і презентація Індивідуального завдання/ проєкту: Working life in a new era (Робота та навчання в умовах нової реальності у світі після пандемії Covid-19) (письмова частина та усний захист).
Письмова частина за посиланням (https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2020/06/working-life-in-new-era.html) - відповіді у Мудл завантажити
та розповідь (3 хвилини мовлення – мінімум 4 слайди презентації) про очікувані наслідки карантину та пандемії для організації роботи та навчаня – а) почитайте про досвід закордонних та вітчизняних менеджерів у питанні організації безпечної роботи після пандемії Covid-19; б) за аналогією до прикладів у тектсі використовуючи слова та словосполучення з тектсу висловіть власні думками на цю тему (про очікувані наслідки карантину та пандемії для для організації роботи та навчаня (зокрема в Українї): чи доцільно запроваджувати гнучку або змішану фому роботи та навчання, як зробити офіс більш безпечним та пристосувати роблчий процес то можливих локдаунів у майбутньому; як регулювати відносини між роботодавцем та працівником, який працює віддалено, тощо .
Критерії оцінювання фінального проєкту:
1) завдання виконано у повному обсязі, без стилістичних, орфографічних і граматичних помилок, використана професійна лексика, словниковий запас різноманітний і релевантний, презентація відповідає змісту проєкту, логічно ілюструє його – 20-15 балів; 2) завдання виконано частково, з лексичними, орфографічними і граматичними помилками, презентація не відображає зміст проєкту в повному обсязі, частково ілюструє його – 14-8 балів; 3) завдання виконано з великою кількістю помилок, словниковий запас одноманітний, презентація або не відповідає змісту проєкту, або взагалі відсутня – 0-7 балів.
60 питань. 90 хвилин. 1 спроба. 20 балів максимум.
Увага! тест містить завдання із прослуховування тексту та читання.
Проходьте тест у зручний для вас час
Тест є формою підсумкової атестації, це письмовий ІСПИТ із дисципліни.