Allgemeines
Викладач дисципліни - к.н.ф.в.с., доцент Чуєва Інна ( 4 корп., 306 ауд., кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної справи, denizenko@ukr.net)
Мета дисципліни – оволодіння теоретичними знаннями з питань стратегічного управління, інструментарієм, методикою розроблення стратегій розвитку підприємства та набуття практичних вмінь і навичок щодо використання концепції стратегічного менеджменту та маркетингу в діяльності готельно-ресторанних та туристичних підприємств.
Завдання – надання майбутніми фахівцями глибоких знань‚ формування у них нового економічного мислення‚ адекватного ринковим відносинам; формування навичок аналізувати реальні економічні процеси і приймати обґрунтовані рішення з приводу економічних проблем‚ пов'язаних з їх майбутньою практичною діяльністю.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:
– причини виникнення переваги стратегічного управління;
– сфери використання і відмінності концепцій стратегічного менеджменту та маркетингу;
– основні методологічні походи до стратегічного менеджменту та маркетингу;
– методи аналізу зовнішнього і внутрішнього середовища;
– сутність і особливості основних стратегій, що входять у класичний стратегічний набір;
– основні підходи до формулювання стратегій;
– класичні організаційні структури управління стратегічного типу;
– сутність стратегічної інформації.