Aperçu des sections

  • Généralités

    Чуєва

    Викладач дисципліни - к.н.ф.в.с., доцент Чуєва Інна ( 4 корп., 306 ауд., кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної справи, denizenko@ukr.net)

    д.пед.н., проф. Безкоровайна Л.В.

    Мета дисципліни – оволодіння теоретичними знаннями з питань стратегічного управління, інструментарієм, методикою розроблення стратегій розвитку підприємства та набуття практичних вмінь і навичок щодо використання концепції стратегічного менеджменту та маркетингу в діяльності готельно-ресторанних та туристичних підприємств.

    Завдання –  надання майбутніми фахівцями глибоких знань‚ формування у них нового економічного мислення‚ адекватного ринковим відносинам; формування навичок аналізувати реальні економічні процеси і приймати обґрунтовані рішення з приводу економічних проблем‚ пов'язаних з їх майбутньою практичною діяльністю.

    У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

    – причини виникнення переваги стратегічного управління;

    – сфери використання і відмінності концепцій стратегічного менеджменту та маркетингу;

    – основні методологічні походи до стратегічного менеджменту та маркетингу;

    – методи аналізу зовнішнього і внутрішнього середовища;

    – сутність і особливості основних стратегій, що входять у класичний стратегічний набір;

    – основні підходи до формулювання стратегій;

    – класичні організаційні структури управління стратегічного типу;

    – сутність стратегічної інформації.


  • Section 1

    • Section 2

      • Section 3

        • Section 4