Структура за темами

  • Загальне

    Римский форум, вид сверху - Изображение Roman Forum, Рим - Tripadvisor

    Дисципліна "Класична мова" викладається на 2 курсі магістратури в 3 семестрі.

    Метою вивчення дисципліни «Класична мова» майбутніми фахівцями в галузі романської  філології є читання в оригіналі літературних латиномовних зразків різних історичних періодів, розширення загальнолінгвістичного світогляду, засвоєння лексики та словотворчих процесів латинської мови, опанування латинською термінологією в галузі гуманітарних наук.

    Курс «Класична мова» має виробити у майбутніх фахівців культуру філологічного аналізу джерела, допомогти вивченню нових європейських мов, розвинути навички перекладу та науковий підхід до вивчення мови як суспільного явища.

    Синтетична будова латинської мови для зрозуміння тексту вимагає детального морфолого-синтаксичного аналізу, котрий розвиває у студентів пам’ять, увагу, логічне та лінгвістичне мислення, уміння вдумливо читати текст, працювати зі словником.

    Основні завдання курсу «Класична мова»  полягають:

    ·      в опануванні граматичною системою латинської мови у порівнянні з системами рідної та західноєвропейських мов, що вивчаються;

    ·      у розвитку навичок перекладу;

    ·      у розширенні лексичного мінімуму латинської мови (у порівнянні з похідними словами в рідній та західноєвропейських мовах, що вивчаються);

    ·      у знайомстві із словотворчими елементами латини, що є  найбільш продуктивними у сучасних мовах;

    ·      у знайомстві з літературою та культурою народів Давнього Світу;

    ·      у вивченні особливостей античного віршування.

    Викладач доц.Павлюк О.О.

    Рекомендовані підручники

    1. Оленич Р.М. Латинська мова.  Львів: Світ, 2001.  352с.

    2.Маслюк В.П., Сенів М.Г.  Латинська мова.  Харків: Основа, 1992.  304 c.

    https://slovnykar.wordpress.com/2010/12/03/lingua-latina-%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0-%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D1%8E%D0%BA-1992/

    http://194.44.152.155/elib/local/sk574199.pdf

  • Змістовий модуль 1

    • Змістовий модуль 2

      • Підсумковий контроль

        • Індивідуальне завдання