Allgemeines
Комунікації в публічному управлінні належить до досить нових дисциплін і об'єднує у собі
управління, всім комплексом корпоративних комунікацій, включаючи PR, внутрішньофірмові
відносини, GR (Government Relations – зв'язки з урядом), CRM (Customers Relationship Management
– управління взаємовідносинами з клієнтами), маркетингові, фінансові, екологічні комунікації, як і
з оточуючим співтовариством на місці розташування компанії її виробництва.
Дана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують сучасне економічне мислення фахівця в області управління.
Метою викладання дисципліни є формування у студентів цілісного уявлення щодо
сутності комунікативного менеджменту як універсальної діяльності з вивчення, проектування,
формування та розвитку комунікаційних систем (організації, проекту, бренда, особистості),
концепції управління змінами за допомогою комунікаційних моделей, інструментів,
технологій, методологій та методики проведення досліджень в сфері управління
комунікаціями.
Результатами вивчення курсу «Комунікації в публічному управлінні» є розвиток у майбутнього
фахівця вміння правильно визначати й оцінювати причини виникнення труднощів при
комунікаціях, вести ділові розмови, комерційні переговори та ділові прийоми. Ці вміння
формуються у даній дисципліні на всіх етапах вивчення.