Підсумкове практичне завдання (фінальний проєкт) – підготовка і презентація
Індивідуального завдання/ проєкту: Working life in a new era (Робота та навчання в умовах нової реальності у світі після пандемії Covid-19) (письмова частина та усний захист).
Письмова частина за посиланням (https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2020/06/working-life-in-new-era.html) - відповіді у Мудл завантажити
та розповідь (3 хвилини мовлення – мінімум 4 слайди
презентації) про очікувані
наслідки карантину та пандемії для організації роботи та навчаня – а) почитайте про досвід закордонних та вітчизняних менеджерів у питанні організації безпечної роботи після пандемії Covid-19; б) за
аналогією до прикладів у тектсі використовуючи слова та словосполучення з тектсу висловіть
власні думками на цю тему (про
очікувані наслідки карантину та пандемії для для організації роботи та навчаня (зокрема в Українї): чи доцільно запроваджувати гнучку або змішану фому роботи та навчання, як зробити офіс більш безпечним та пристосувати роблчий процес то можливих локдаунів у майбутньому; як регулювати відносини між роботодавцем та працівником, який працює віддалено, тощо .
Критерії оцінювання фінального проєкту:
1) завдання виконано у повному обсязі, без стилістичних, орфографічних і
граматичних помилок, використана професійна лексика, словниковий запас
різноманітний і релевантний, презентація відповідає змісту проєкту, логічно
ілюструє його – 20-15 балів; 2) завдання виконано частково, з лексичними,
орфографічними і граматичними помилками, презентація не відображає зміст
проєкту в повному обсязі, частково ілюструє його – 14-8 балів; 3) завдання
виконано з великою кількістю помилок, словниковий запас одноманітний,
презентація або не відповідає змісту проєкту, або взагалі відсутня – 0-7 балів.