Структура за темами
- Загальне
Загальне
- Змістовий модуль 1. Ранні етапи формування теоретико-літературної думки та практики аналізу художніх текстів
Змістовий модуль 1. Ранні етапи формування теоретико-літературної думки та практики аналізу художніх текстів
- Змістовий модуль 2. Формування теоретико-літературної думки та практики аналізу художніх текстів ХVІІ, ХVІІІ – поч. ХІХ. ст.
Змістовий модуль 2. Формування теоретико-літературної думки та практики аналізу художніх текстів ХVІІ, ХVІІІ – поч. ХІХ. ст.
- Змістовий модуль 3. ХІХ ст. як важливий етап формування теоретико-літературної думки та становлення практики аналізу художніх текстів
Змістовий модуль 3. ХІХ ст. як важливий етап формування теоретико-літературної думки та становлення практики аналізу художніх текстів
- Змістовий модуль 4. Межа ХІХ-ХХ ст. як важливий етап формування теоретико-літературної думки та становлення практики аналізу художніх текстів
Змістовий модуль 4. Межа ХІХ-ХХ ст. як важливий етап формування теоретико-літературної думки та становлення практики аналізу художніх текстів
- Змістовий модуль 5. Психоаналіз З. Фрейда та К.Г.Юнга: значення для літературознавства
Змістовий модуль 5. Психоаналіз З. Фрейда та К.Г.Юнга: значення для літературознавства
- Змістовий модуль 6. ХХ ст. як важливий етап формування теоретико-літературної думки та становлення практики аналізу художніх текстів.
Змістовий модуль 6. ХХ ст. як важливий етап формування теоретико-літературної думки та становлення практики аналізу художніх текстів.
- Підсумковийконтроль
Підсумковийконтроль