Diagrama de temas
- General
- Загальне
Загальне
Метою навчальної дисципліни є ознайомлення аспірантів із новітніми напрацюваннями мовознавчої науки в галузі функційно-категорійної граматики, формування в них розуміння багатовимірності мовних одиниць, їхніх основних функцій у мові й мовленні.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Основи функційно-категорійної граматики» є: формування в аспірантів розуміння основних понять нового напряму вивчення граматичних явищ, базованого на витлумаченні мовних одиниць як багатовимірних явищ, які мають щонайменше три аспекти вивчення – формально-граматичний, семантико-граматичний і комунікативно-прагматичний; ознайомлення з основними категоріями функційної граматики та їхнім новим витлумаченням (двобічна концепція граматичних категорій, однорівневі і міжрівневі граматичні категорії, граматичні категорії центральних частин мови).
Програмні результати навчання
ПРН 7
Оволодівати сучасними знаннями та застосовувати їх у практичній діяльності; здійснювати абстрактний аналіз, оцінку і синтез нових та комплексних ідей; демонструвати відданість їх розвитку у передових контекстах професійної та наукової діяльності
ПРН 11
Здійснювати пошук, оброблення та аналіз наукової інформації, її систематизацію та узагальнення; використовувати інформаційно-комунікаційні технології у дослідницькій та викладацькій діяльності.
ПРН 20
Вміти виокремлювати та інтерпретувати дані, необхідні для філологічного дослідження, висувати нові наукові ідеї.
ПРН 23
Усвідомлювати різницю між багатоманітними рівнями лінгвістичного аналізу, знати, як формулювати узагальнення на основі мовних та позамовних явищ, як розпізнавати, систематизувати мовні проблеми, розуміти природу лінгвістичних даних, задіяних у лінгвокогнітивних та соціокультурних процесах при різних рівнях аналізу.
ПРН 26
Рецензувати публікації (наукові статті, монографії, підручники, посібники тощо) та презентації (виступи на конференціях, наукових семінарах тощо фахових заходах), а також брати участь у міжнародних наукових дискусіях, висловлюючи та відстоюючи свою власну позицію та розширюючи межі використання науково-філологічного знання.
- Модуль 1
Модуль 1
- Модуль 2
Модуль 2
- Модуль 3
Модуль 3
- Модуль 4
Модуль 4
- Модуль 5
Модуль 5
- Модуль 6
Модуль 6
- Підсумковий контроль
Підсумковий контроль